Beste,We reserveerden - en betaalden - een verblijf voor 5 personen van 3 tot 5 januari 2024 op het bovenstaande adres.Er werd ons gevraagd om on-line in te checken. We hebben dat geprobeerd, maar als we aan de laatste stap komen met het verzoek een garantie te storten van 450 € via kredietkaart slagen wij er niet in dat te doen, al probeerden we het met 3 verschillende kredietkaarten.We hebben op 27 december een email gestuurd via uw website met vraag om instructies. Uw antwoord was dat u de garantie laat varen en dat we vanaf nu toegang hebben tot de informatie omtrent het oppikken van de sleutels, en andere praktische inlichtingen.Dit lukt echter niet: we blijven steeds hangen op dezelfde pagina van uw app en na herhaaldelijk schrijven via email hebben we nog steeds geen uitleg gekregen over hoe we kunnen inchecken en hoe en waar we de sleutels kunnen oppikken.Indien we niet ten laatste op 2 januari om 11 u 's ochtends de benodigde informatie hebben ontvangen zullen we concluderen dat u éénzijdig afziet van het contract dat ons bindt. In dat geval zullen we de volledige terugbetaling eisen van de reeds betaalde huur en schoonmaakkosten, alsook een nader te bepalen schadevergoeding.Groeten,Beatrice Cardon & George Brown