Terug

BUNGALOW HENRI JASPARLAAN 33 MIDDELKERKE

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: Huswell

30/12/2023

Beste,We reserveerden - en betaalden - een verblijf voor 5 personen van 3 tot 5 januari 2024 op het bovenstaande adres.Er werd ons gevraagd om on-line in te checken. We hebben dat geprobeerd, maar als we aan de laatste stap komen met het verzoek een garantie te storten van 450 € via kredietkaart slagen wij er niet in dat te doen, al probeerden we het met 3 verschillende kredietkaarten.We hebben op 27 december een email gestuurd via uw website met vraag om instructies. Uw antwoord was dat u de garantie laat varen en dat we vanaf nu toegang hebben tot de informatie omtrent het oppikken van de sleutels, en andere praktische inlichtingen.Dit lukt echter niet: we blijven steeds hangen op dezelfde pagina van uw app en na herhaaldelijk schrijven via email hebben we nog steeds geen uitleg gekregen over hoe we kunnen inchecken en hoe en waar we de sleutels kunnen oppikken.Indien we niet ten laatste op 2 januari om 11 u 's ochtends de benodigde informatie hebben ontvangen zullen we concluderen dat u éénzijdig afziet van het contract dat ons bindt. In dat geval zullen we de volledige terugbetaling eisen van de reeds betaalde huur en schoonmaakkosten, alsook een nader te bepalen schadevergoeding.Groeten,Beatrice Cardon & George Brown

Berichten (1)

Huswell

Naar: B. C.

30/12/2023

Dear klachtenbox@test-aankoop.be, Your request Klacht - BUNGALOW HENRI JASPARLAAN 33 MIDDELKERKE - (CPTBE01944790-37) has been received and is being reviewed by our General support [...]͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹ ͏ '‹Your Helpdesk Ticket[1]Klacht - BUNGALOW HENRI JASPARLAAN 33 MIDDELKERKE - (CPTBE01944790-37) (41918)Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Your requestKlacht - BUNGALOW HENRI JASPARLAAN 33 MIDDELKERKE - (CPTBE01944790-37) [2]has been received and is being reviewed by our General support team.The reference of your ticket is 41918.View the ticket [3]To add additional comments, reply to this email.Thank you,General support Team.*HUSWELL*+32 50 66 66 66support@huswell.be [4]:huswell.be [5][1] s:odoo.huswell.be/mail/view?model=helpdesk.ticketandres_id=41918andaccess_token=85011aa6-1828-4783-9e19-688517b1c66fandpid=16742andhash=9dbff710f24783f032a25257c70ea1872ec0d99c6a62a981b15e81fe6682534e[2] s:odoo.huswell.be/my/ticket/41918/85011aa6-1828-4783-9e19-688517b1c66f[3] s:odoo.huswell.be/my/ticket/41918?access_token=85011aa6-1828-4783-9e19-688517b1c66f[4] mailto:support@huswell.be[5] huswell.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform