Terug

Bulex warmtepompboiler - Buitensporige factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. N.

Naar: Bulex

31/10/2023

Beste,Na vele pogingen uiteindelijk er toch in geslaagd een Bulex-technieker te mogen ontvangen omtrent de reparatie/vervanging van een Ontdooitemperatuursensor in een Bulex warmtepompboiler (MagnaAqua /2 [300 C] ).De uiteindelijke reparatie / vervanging nam slechts een 20-tal minuten in beslag en uiteindelijk werd er enkel een sensor vervangen waardoor het probleem ook effectief werd verholpen.De technieker wist ons echter wel te vertellen dat er GEEN bescherming af fabriek aanwezig was rond de sensor waardoor deze vatbaarder was voor schade. De technieker (niets dan lof trouwens over zijn kunde) heeft dan ook proactief een bescherming aangebracht.Echter, de factuur bedraagt maar liefst 412 Eur (!):- Voeler, Ontdooitemperatuursensor: 139,82 Eur- Standaard forfait: 201,00 EurMaw, 412 Eur (!!) voor:- Een simpele & defecte sensor- Dewelke grotendeels het gevolg was het ontbreken van een isolatie af fabriek- Een interventie van nauwelijks 20 minuten...... dit is onaanvaardbaar. Graag vernamen wij dan ook van Bulex welke tegemoetkoming hier tegenover staat vooraleer verdere stappen te ondernemen.Met vriendelijke groeten,Bart Nyns

Berichten (2)

Bulex

Naar: B. N.

31/10/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

Bulex

Naar: B. N.

15/11/2023

O.Réf/CM-B 10329138Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank.Na analyse van uw dossier met onze regionale verantwoordelijke, kunnen wij helaas niets doen, omdat uw toestel al bijna 3 jaar uit garantie is.Ook is hier alles correct aangerekend geweest door de technieker, dwz stukken en de forfait.De forfait is niet alleen de werkuren maar is de verplaatsing naar de klant welke hierin is verrekend.Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting.Veronica FarruggioMedewerker KlachtendienstCollaborateur Service PlaintesVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 431 80 00www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform