Terug

Bulex kwam afspraak niet na en sindsdien geen communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. H.

Naar: Bulex

22/11/2023

Beste,Op 8 november had ik een afspraak met Bulex voor mijn onderhoud. Ik heb ook een onderhoudscontract.De afspraak was die dag tss 8 en 12 uur. Ik maak mij speciaal vrij, ik sta vroeger op en zorg dat ik klaar ben zodat ze veilig en direct kunnen starten.Normaal krijgen we 's morgens ook een sms met uur dat ze ongeveer komen.Tegen 9.30 uur nog steeds geen sms en wou ook nog andere klusjes kunnen doen.Dus ik bel even naar Bulex en de dame vertelt dan doodleuk dat de technieker ziek is. Ik laat hen weten dat het wel fijn was geweest dat iemand iets had laten weten want ben al heel de tijd aan het wachten. Het kon de dame duidelijk niet veel schelen. Ze was zeer onverschillig. Ik kreeg dan nieuw uur door, nl van 17-17.30 uur. Ik zorgde dat ik thuis was en uiteindelijk is er weer niemand komen opdagen.Ik heb ook nog geen enkele vorm van communicatie gekregen hiervoor. Ik heb zelfs al 4 mails verstuurd maar krijg geen respons.Ik vind dit echt niet kunnen.Ik heb al betaald dus kan ook geen andere oplossing zoeken of ik ben mijn geld kwijt. Ik sta hier echt machteloos.Mvg,Veronique Hofman

Berichten (9)

Bulex

Naar: V. H.

22/11/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex

V. H.

Naar: Bulex

29/11/2023

Nog steeds geen communicatie ....Is al 6de bericht sinds 8 november ? Dit kan toch niet ?

Bulex

Naar: V. H.

29/11/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex

V. H.

Naar: Bulex

03/12/2023

Beste,Ondertussen 7de bericht en nog steeds geen reactie.Maar wel een mail met een nieuwe afspraak zonder overleg noch een telefoontje met de vraag of deze afspraak voor mij gaat passen.Ik was nu wel verplicht een nieuwe afspraak te maken want als ik niet aanwezig ben, ben ik mijn geld kwijt. Maar dat jullie niet komen opdagen zonder iets te laten weten en na 1 maand nog steeds niet reageren op mijn berichten. Ik begrijp echt niet waarom er geen gevolg wordt gegeven? Nu heb ik een nieuwe afspraak (verplicht want kan niet annuleren). Moet ik mij terug een hele dag vrijmaken (want niet iedereen kan zomaar van thuis werken) en gaan jullie deze keer wel komen opdagen? Maar deze garantie heb ik niet.De enige garantie die ik heb: ben ik niet thuis, dan ben ik mijn geld kwijt.Is nu de 7de mail en nog steeds geen reactie behalve het mailen van nieuwe afspraak zonder eerst eens af te stemmen en waarbij ik verplicht ben nieuwe afspraak te maken. Ik begrijp echt niet dat dit zomaar kan.

Bulex

Naar: V. H.

03/12/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex

Bulex

Naar: V. H.

04/12/2023

O.Réf/CM-B 10496176Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank.Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan.Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst naverkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen.Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons cliënteel toe.De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar.Tenslotte bevestigen wij u dat op 07/12/2023 onze technieker zal langskomen en garanderen u dat wij de grootste zorg zullen besteden aan deze onderhoud teneinde u steeds als tevreden klant te mogen behoudenhopen.Met vriendelijke groeten,Veronica FarruggioMedewerker KlachtendienstCollaborateur Service PlaintesVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 431 80 00www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!

V. H.

Naar: Bulex

04/12/2023

Beste,Ik blijf hier wel ontevreden. Jullie plannen zonder overleg een afspraak in en ik ben verplicht een afspraak te maken, mij terug een volledige dag vrij te maken.Doe ik dit niet, dan ben ik mijn geld kwijt.En ik moet het stellen, na meer dan 8 berichten en 1 maand later met excuses ....Waar is mijn tegemoetkoming? Ik moet nu blij zijn dat jullie leren uit jullie fouten?Kunnen jullie mij een gericht uur en afspraa´k geven zodat ik niet heel de dag thuis op jullie moet staan wachten?Waar is mijn compensatie voor de verloren dag van 8 november?Ik heb zelf moeten bellen en kreeg nieuw uur voorgesteld en dan is de persoon weer niet komen opdagen?En nu moet ik blij zijn met excuses en een garantie dat iemand zal komen? En ik mag wachten tussen 7.30 en 17 uur? Ik heb ook de vraag gesteld hoe ik mijn contract kan stopzetten?Krijg ik daar een antwoord op of ga je mij nu doorverwijzen naar de FAQ? Ik wens geen contract meer met jullie. Het vertrouwen is volledig weg. Dus gelieve een gericht tijdstip door te geven zodat ik mijn 2de verloren dag wat kan plannen.Mvg,Veronique Hofman

Bulex

Naar: V. H.

04/12/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex

Bulex

Naar: V. H.

05/12/2023

O.Réf/CM-B 10496176Geachte,Wij begrijpen uw ontevredenheid maar kunnen niet ingaan op uw vraag voor een compensatie.Uw afspraak staat gepland in de loop van de voormiddag tussen 7u30 en 12u00.Indien u uw contract wenst te annuleren na het onderhoud, gelieve ons een mail te sturen naarcomplaint@bulex-services.beMet vriendelijke groeten,Veronica FarruggioMedewerker KlachtendienstCollaborateur Service PlaintesVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 431 80 00www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform