Hallo,Ik was op vakantie in de VS , heb daar op 2 gesprekken en enkele sms’en na geen gebruik van mijn telefoon kunnen maken.Enkel wanneer ik op hotel met het WiFi netwerk verbonden was heb ik mijn gsm kunnen gebruiken, Orange helpcenter kon ik niet bereiken.Dus op 30/05 heb ik een factuur ontvangen van 556€ , er was een tussenkomst van 50% beloofd , dat zijn ze niet nagekomen en hebben het volledige bedrag van mijn rekening gehaald.Telefonisch contact heeft niet veel meer uitgehaald behalve een korting van 11€ en reductie van maandelijkse 9€ op mijn abonnement.Nu krijg ik een nieuwe factuur voor 30/06 opnieuw voor een bedrag van 501€.Ik heb intussen domiciliering geblokkeerd en contact opgenomen met Orange die mij vertellen niks Voor mij te kunnen doen.Mijn verblijf in de VS was van 5 tot 16 mei.Ik ben hier niet mee akkoord en weiger dit te betalen.Wat kan ik verder doen om dit op te lossen?Mvg,Michael Sterck