Terug

Buitensporige aanrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

T. R.

Naar: Telenet

24/06/2024

Mijn dochter A is nog even bij Telenet gebleven na afsluiten van ons contract One voor vijf (overstap naar Hey) omdat haar identiteitskaart gestolen was. We konden daarom niet direct overstappen naar Hey. Tot onze grote verbazing is 798 megabite mobiele data gefactureerd aan bijna 80 euro omdat het verbruik buiten het abonnement was. We vinden dit bedrag totaal buitensporig. Ongeveer 20 jaar lang waren we trouwe klanten en we hebben heel lang dure packs betaald. We vragen dan ook om deze factuur te herbekijken. Ons rekeningnummer is trouwens veranderd, het nieuwe is BE85 9794 3706 2706 Met vriendelijke groet, TR

Berichten (1)

Telenet

Naar: T. R.

26/06/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-27249315 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Mvg, Telenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform