BesteEind augustus viel ik met mijn auto in panne op de E17. Omdat mijn wagen werd getakeld door de FAST kon mijn wagen niet naar mijn eigen garage laten takelen. Met de pechverhelping kwam ik overeen dat mijn wagen naar Imacar Sint Niklaas zou worden gebracht aangezien het een Citroën is.Ik ontving van Imacar een bestek voor een bedrag van 2872 euro. Omdat dit toch wel heel veel is informeerde ik bij een andere garage.Daar werd mijn wagen gemaakt binnen de 2 dagen voor het ongelooflijke bedrag van 365 euro. Dit is toch wel een heel groot verschil. Op mijn bestek bij Imacar staat trouwens ook vermeld dat dit een dieselwagen is terwijl het over een benzine wagen gaat.Ik stel mij dus ernstige vragen over dit bestek. Werd er eigenlijk wel naar mijn auto gekeken of werd er zomaar een bestek afgeprint op mijn naam?Aangezien ik mijn wagen niet wenste te laten maken bij Imacar moest ik wel bestekkosten betalen. Op het bestek stond 3/4 uur vermeld. Op de factuur rekenden ze een volledig uur aan. Pas na een mailtje werd dit aangepast.Aangezien uiteindelijk in mijn garage enkel de thermostaat en nog één onderdeel waarvan de naam me nu ontgaat werd vervangen meen ik te stellen dat er van het bestek niet veel klopte.Ik vind dus dat ik recht heb op de teruggave van de bestekkosten.