Terug

Buitengebruik. & wederindienst, tel.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. Z.

Naar: Proximus

09/03/2022

Beste,Ik kreeg een extra rekening van in totaal 40euro. Waar onder 10 euro herinering kosten, wat ik perfect versta. En 30 euro extra buitengebruik & wederindienst. tel. En ik snap niet waarom ik deze extra 30 euro moet betalen. Dit is gewoon de klant int zak zetten! Graag zo snel mogelijk dit te crediteren! Ook ging een collega van jullie -5€ elke maand af doen is tot nu toe niet gebeurd. Begrijp niets van Proximus hun werking.Graag zo snel mogelijk een oplossing!Gr Burim Zherka

Berichten (6)

Proximus

Naar: A. Z.

10/03/2022

Beste,Ik heb klant telefonisch proberen te contacteren op het bij ons gekende contactnummer, maar dit is niet meer in gebruik.De aanrekening van de wederindienststellingskosten zijn terecht, maar daar klant altijd een goede betaler is,vermoed ik dat het om een misverstaand gaat en ik heb deze als tegemoetkoming gecrediteerd.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-03-09-22.34.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192985586266]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192985586266]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

A. Z.

Naar: Proximus

06/04/2022

Ik heb nog steeds niets van creditatie ontvangen van jullie wat wel zo beloofd is geweest!

Proximus

Naar: A. Z.

07/04/2022

Betreft dossier 50493984Dag meneer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Ik trachtte u op 07/04 te bereiken op het nummer 0495131685 maar dit blijkt geen geldig nummer te zijn.Bedankt voor het vertrouwen.AnitaMet vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-04-06-12.09.07.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192986357602]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192986357602]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

A. Z.

Naar: Proximus

07/04/2022

U kunt me contacteren op dit nummer 0497275571.

A. Z.

Naar: Proximus

07/04/2022

Begrijp niet dat we nog telefonisch contact moeten hebben. Jullie zeiden dat dit gecrediteerd is?? Nu is mijn factuur nog niet betaald omdat jullie dit niet inorde hebben gebracht en ga ik waarschijnlijk weer een aanmaning krijgen. Graag gewoon 30€ crediteren en het factuur op te sturen via mail dan betalen we dit.

Proximus

Naar: A. Z.

08/04/2022

Dag meneer Zherka,Zoals telefonisch gemeld werd de kredietnota van 30 euro opgemaakt op 10/03/22. U mag dat bedrag aftrekken van de factuur 7232147728 en deze betalen met de oorspronkelijke gestructureerde mededeling.Er staat momenteel een korting actief van 5 euro gedurende 12 maanden. Deze korting loopt nog tot 23/12/22.Ik zal de herinneringskosten voor de laatste factuur annuleren, aangezien u niet op de hoogte was van de opgemaakte kredietnota en wijze van verrekening.Met vriendelijke groeten,AnitaHet Proximus teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-04-07-14.30.01.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192986383310]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192986383310]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform