Op 1/4 werd door de bewoonster een defect vastgesteld aan het verwarmingstoestel type logamax U124 van de wonig welke ik verhuur te Wetteren. De display van het toestel gaf op dat ogenblik foutmelding 4 C weer. Als gevolg van dit defect functioneerde het toestel niet meer en was het dus niet mogelijk om de woning te verwarmen alsook om warm water af te tappen. Om dit probleem te verhelpen nam ik contact op met Buderus Service, tot mijn grote verbazing konden deze mensen mij pas helpen op 09/04, waardoor mijn huurster 9 dagen zonder verwarming en warm water verder moest. De technieker welke op 09/04 de herstelling diende uit te voeren kon de diagnose wel stellen maar diende hiervoor terug te komen met de nodige wisselstukken zodoende de vermarming opnieuw aan de praat te krijgen, hiervoor diende ik opnieuw een afspraak te maken met Buderus Service. Ook deze keer kon men mij niet onmiddellijk verder helpen en diende ik opnieuw 3 dagen te wachten, meerbepaald tot 12 april. Twaalf (!) dagen na melding van het probleem, 12 dagen zonder verwarming en warm water. Het was dan ook een opluchting toen ik op 12/04 vernam dat het probleem (zogezegd) verholpen was. Na betaling van de factuur (374 Euro) kon mijn huurster eindelijk genieten van een warme douche en een verwarmde woning. Helaas was deze situatie van heel korte duur, een aantal uur na de herstelling viel het toestel opnieuw uit, deze keer verscheen er code 6 en vervolgens code 7 op het scherm, het probleem was duidelijk niet opgelost! Gezien het op dat ogenblik vrijdagavond was, kon, ik pas opnieuw met Buderus Service contact opnemen op maandag 15/04. In de wetenschap dat men mijn huurster reeds 15 dagen in de kou had laten staan (letterlijk en figuurlijk) en ik reeds 374 Euro had neergeteld voor een mislukte herstelling, ging ik er vanuit dat Buderus Service mij deze keer wél onmiddellijk zou helpen. Niets bleek echter minder waar, als nieuwe herstellingsdatum schotelden ze mij prompt 24/04 voor (24 dagen na melding van het probleem, 24 dagen zonder warm water of verwarming!). Meerdere pogingen om deze datum te vervroegen werden tot op heden deskundig door de medewerkers van de planningsdienst weggelachen...'het is druk meneer, we kunnen jou niet helpen'. Een bizarre houding voor een firma die de klant net 374 Euro heeft aangerekend voor een niet geslaagde herstelling, nadat de klant eerst 15 dagen had moeten wachten. Als bijkomend probleem heb ik intussen een eis van mijn huurster ontvangen waarbij ze een financiële compensatie wil (terugstorting huur) voor de dagen waarop ze over geen warm water en verwarming beschikte en heeft ze er daarenboven mee gedreigd het huurcontract op te zeggen. Allemaal rechtstreekse gevolgen van de ondermaatse dienstverlening en de gebrekkige herstelling van de firma Buderus Service.