Terug

Brussels Airlines annuleert mijn vlucht en wijzigde ons terugvlucht,daarmee kwamen wij in extra kost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. T.

Naar: Brussels Airlines

04/03/2024

Geachte luchtvaartmaatschappij Brussels airlines,Hierbij wil ik klacht indienen voor onze vluchten die wij geboekt hebben bij u, brussels ailines.Wij boekten de heen en terug vlucht inclusief eten en drinken op de beidde vluchten.Op de heenvlucht, vertrek 07u10 in zaventem airpoort, kregen we echter bij navraag op de vlucht en omdat we dorst hadden en honger , het antwoord dat er geen gratis eten en drinken op de vlucht voor ons voorzien is .We konden het niet geloven en toonden ons boeking papieren. We kregen enkel zoals iedereen een glaasje water. Daar wij geboekt hadden inclusief eten en drinken , hadden we geen eten gekocht in de luchthaven We zijn daarom zeer ontchoocheld en kochten op de vlucht dan maar een bord tapas en cava , echt een muizenhapje voor dat geld kostprijs 26 euro , we hadden niet eens meer water op een vlucht van meer dan 5 uur. Wij willen dan ook daarvoor een compensatie omdat jullie niet doen wat wij geboekt hadden en wat ons dan ook beloofd was eten en drinken.Nog erger werd het voor ons want onze terug vlucht werd door jullie geannuleerd , op 12 december 2023 .Gewoon een ramp, we moesten via een overstap in Cairo Egypte 2 uur of meer wachten een dan een vlucht nemen naar Brussel met Egypt ailines. (Tijdens ons verblijf in sharm el sheikh werd de terug vlucht nog eens veranderd ). Bij aankomst in Cairo luchthaven , na weer eens douane controle en tassen controle, komen we aan bij de balie waar we moesten zijn voor naar Brussel te vliegen, toen werden ons paspoorten afgenomen en waren we eerst verplicht mee te gaan met een persoon om alsnog een visum te nemen anders konden we geen terug vlucht nemen naar Belgie.. Kostprijs 45,75 euro. Die kostprijs willen wij absoluut terug ontvangen, want wij voelen ons niet bijgestaan en we voelen ons bedrogen en misleid ( misleidende reklame ) door Brussels airlines. Geen hulp, geen eten en drinken op de heenvlucht en ons op extra kosten gejaagt met die visum, daar jullie ons vlucht geannuleerd hebben.Voor het leed dat we hadden gehad en al de stress , willen wij ook een compensatie, vind het erg naar en ik heb erg veel zenuwen gehad, we konen niet on-line inchequen op de terug vlucht , gewoon een zenuwen toestand, ook zeiden jullie niet bij het omboeken en annuleren van de terug vlucht dat wij een visum voor egypte nodig hadden, jullie zijn dan ook tekort geschoten om ons te helpen.Sinds gisteravond zijn wij pas tegen 17u45 thuis gekomen , opgestaan om 04 u om op 05 u in sharm el sheikh op de luchthaven te staan.Echt afschuwelijkIn afwachting van nieuws van uw zijde verblijf ik met de meeste hoogachting.Mw. Thissen ( Dhr.en Mw. Deblauwe Thissen )boeking referentie VVVNDHAlle benodigde foto's en bijlagen stuurde ik jullie op 13 januari.maar ik hoor niets meer van jullie . Jullie referee nummer van mijn ontvangen email 2401-SN-02686


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform