Terug

BROL die aan abonnement hangt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Coyote System

13/10/2017

Graag deel ik u mijn slechte ervaring met Coyote.Over het idee en het totale systeemnetwerk niks slechts over te zeggen enkel dat het betalend is.Maar over de klantenservice en support niet goed, maar het ergste van allemaal de hardware van de toestellen!Anderhalf jaar geleden het toestel Coyote S (+300euro) gekocht, ondertussen 2 maal moeten opsturen voor herstelling.Eerste keer liep die vast bij het starten en geen reset mogelijk, 6euro aangetekend schrijven betaald + een maand zonder toestel maar wel abonnement betaald.2 de maal ging het om een software probleem, opnieuw een maand kwijt en opnieuw een maand voor niks betaald. Nu wil/wou ik hem voor de 3de maal opsturen omdat mijn touchscreen niet meer werkt. Maar ik ben daarnet over een drempel gevlogen die ik niet gezien had en die vloog ergens in mijn camionette. uiteindelijk omdat het scherm gelijk los zat is het gebroken door over de drempel te vliegen en op de grond te vallen. Pech voor mij, ik zal wel mogen fluiten naar mijn garantie. Ik kan mijn abonnement pas binnen 4 maand opzeggen. Heb gebeld naar de klantenservice (betalende lijn waar je soms kwartier aan de lijn hangt vooraleer je iemand aan de lijn hebt). Probeerden ze mij een nieuw toestel te verkopen. Dat ze me dat nog durfden vragen heb ik vriendelijk vermeld. Samenvatting kostprijs voor 1jaar 3 maand coyote te gebruiken:toestel 200 euro Abbonnement 288 euroVerzendingen 12euroTelefoongesprekken ? Boete 325 euro!!!! (1x geflitst geweest om 5u snachts in zone 30) Totaal: 500 euro voor het te kunnen gebruiken! waarbij ik het niet eens mag/ kan gebruiken! Nog een monsterboete erbij... Waarschijnlijk omdat ik het niet meer gereset had. Want dat moest ik meerdere malen doen via de telefonische support, resetten om het toestel te doen werken. ik zit zelfs nog in mijn garantieperiode maar door 1 x te laten vallen niet meer!

Berichten (1)

Coyote System

Naar: A. C.

13/10/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform