Terug

Brilmontuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

07/12/2023

Beste, ik kocht bij Hans Anders aan de Korenmarkt te Gent op 2 augustus 23 een bril met een montuur van het merk Versace. Bij het aanpassen van dit montuur in de winkel bleef de testbril goed te passen. Pas enkele weken na levering bleek dat het montuur constant naar beneden wegschoof wat zeer vervelend is. Intussen was ik met verlof aan zee en liet het montuur in het filiaal te Oostende bijstellen. Daar reeds verwittigde de bediende mij dat deze kunststof montuur niet aanpasbaar was. Vermits ik tesamen met de bril een verzekering tegen schade, diefstal e. d. had aangegaan ben ik vandaag naar de winkel in Gent gegaan. Nu blijkt dat de verzekering slechts 80% van de vervanging vergoed, in dit geval zou ik 97 Euro moeten bijspringen. Bij de aankoop van de bril en het aangaan van het contract werd mij woordelijk gezegd dat ik bij schade of dergelijke een nieuwe bril KRIJG, nooit werd er gesproken van de 80% - 20% regeling. Daarom wens ik deze klacht te melden, te meer dat dit al mijn 4de bril in dit filiaal is.

Berichten (1)

HANS ANDERS BELGIE

Naar: L. K.

08/12/2023

Beste heer Kluge,Bedankt voor uw bericht.Tijdens het bestellen van de bril met daarbij het Bril Garant Plan, bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden van het Bril Garant Plan door middel van een handtekening. In de algemene voorwaarden en op onze website staat aangegeven dat er altijd een eigen risico is. Bij schade of breuk is dit 20% en bij diefstal of verlies is dit 30%. Het is helaas niet mogelijk om u hierin tegemoet te komen.Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,BibiHans Anders Contact Center Medewerker078-487700 (Lokaal tarief)--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D1r01obDP.!500P805DyBh:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform