Beste, ik kocht bij Hans Anders aan de Korenmarkt te Gent op 2 augustus 23 een bril met een montuur van het merk Versace. Bij het aanpassen van dit montuur in de winkel bleef de testbril goed te passen. Pas enkele weken na levering bleek dat het montuur constant naar beneden wegschoof wat zeer vervelend is. Intussen was ik met verlof aan zee en liet het montuur in het filiaal te Oostende bijstellen. Daar reeds verwittigde de bediende mij dat deze kunststof montuur niet aanpasbaar was. Vermits ik tesamen met de bril een verzekering tegen schade, diefstal e. d. had aangegaan ben ik vandaag naar de winkel in Gent gegaan. Nu blijkt dat de verzekering slechts 80% van de vervanging vergoed, in dit geval zou ik 97 Euro moeten bijspringen. Bij de aankoop van de bril en het aangaan van het contract werd mij woordelijk gezegd dat ik bij schade of dergelijke een nieuwe bril KRIJG, nooit werd er gesproken van de 80% - 20% regeling. Daarom wens ik deze klacht te melden, te meer dat dit al mijn 4de bril in dit filiaal is.