Terug

Brillen besteld bij Hans anders

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. F.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

10/10/2020

Beste, op 12 september heb ik mijn multifocale brillen besteld in het filiaal Hans anders in Lier. Ik had meteen 743 euro betaald. Men had me beloofd dat mijn brillen tegen 26 september ging klaar zijn.Na verschillende pogingen via privé chatgesprekken op Facebook hadden ze me verteld dat mijn tweede montuur in Lier achtergebleven was en ze gingen het nodige doen. Ze gingen me via mail op de hoogte brengen. Vandaag zijn we 10 oktober en ik heb mijn brillen nog niet.Als klant heb ik zoiets niet meegemaakt. Het de eerste en de laatste keer bij Hans anders. Jij gaat bijna 800 euro contant betalen met de hoop dat je met de multifocale brillen jouw levenskwaliteit kan verbeteren en jij wordt op deze manier behandeld. Ofwel een terugbetaling of een vermindering graag.Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

A. F.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

12/10/2020

Geachte, Ik heb vandaag eindelijk het telnummer van jullie filiaal in lier gevonden en heb ze gecontacteerd. Ze hebben me verteld dat mijn beide brillen binnen zijn. Deze info heb ik nog via mail nog via jullie collega's van Facebook ontvangen. Ik vind dit helemaal geen goede manier om de klanten te behandelen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.dit is helemaal niet aangenaam. Ik verwacht een vermindering. Met beleefde groeten Ali Farfdad


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform