Terug

Brievenbus vernield bij levering pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

01/02/2024

Beste, Vandaag leverde GLS een pakje af met de referentie die ik al eerder vermeldde.Ik was niet thuis op het moment van levering, en volgens mijn buurvrouw probeerde de chauffeur dit pakketje in de brievenbus te proppen. Aangezien dit niet lukte - en de chauffeur te veel kracht gebruikte - is de brievenbus van de muur gekomen. Ik kan gerust wat foto’s doorsturen van de aangebrachte schade, maar dit kan absoluut niet door de beugel. Deze ochtend zat de brievenbus nog vast aan de muur (met vier bouten), en deze lag ondertussen droogweg op de grond.Alvast hopend op een snelle respons, Laurens Van Boven

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. V.

02/02/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen.Ik vraag ook dat zij contact met U opneemenMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. V.

14/02/2024

BesteDe chauffeur werd hierover ondervraagd en hij bevestigde dat hij het pakket bij uw buurman op nummer 11 heeft afgeleverd en een kaartje in uw brievenbus heeft achtergelaten, maar op geen enkel moment heeft hij geprobeerd het pakket in uw brievenbus af te leveren.Hij verklaart dat hij op geen enkel moment uw brievenbus heeft beschadigdMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform