Terug

Brievenbus omver gereden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: DPD Belgium

29/06/2022

Op 17 maart heeft een DPD chauffeur onze brievenbus omver gereden, het te leveren pakket aan de zijkant van het huis gezet, niet aangebeld en meteen doorgereden. Ik heb diezelfde dag een klacht ingediend via het online formulier van DPD. De helpdesk bellen is geen optie omdat dit een betaalnummer is voor particulieren. Sindsdien heb ik een beperkt aantal vage mails gekregen maar niemand neemt mijn klacht serieus. Ik blijf mails versturen waarvan een derde beantwoordt wordt. Op 12 juni hebben ze mij eindelijk gevraagd om foto's op te sturen, maar ook hierop heb ik geen antwoord ontvangen.Ik heb een nieuwe klacht ingediend via hun online formulier om duidelijk te stellen dat de support dienst hun werk niet doet, maar ook hier krijg ik bitter weinig reactie.Het enige dat ik wil is een vergoeding voor de brievenbus.

Berichten (7)

DPD Belgium

Naar: M. D.

29/06/2022

Beste Marianne,Ik zie dat er inderdaad voor dit al een dossier werd opgesteld, en verschillende malen aan de verantwoordelijke van de chauffeur gevraagd contact met u op te nemen of langs gaan voor en regeling.DPD werkt met onderaannemers die verantwoordelijk zijn voor hun chauffeurs.Laatste aanvraag van transport 24/06Transport meld dat ze niets meer kunnen doen dan dat wat al gevraagd werd en indien u geen reactie krijg neemt u best contact op met de politie.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

M. D.

Naar: DPD Belgium

29/06/2022

Ik beschouw jullie wel als eindverantwoordelijke. Het is jullie keuze om al dan niet met onderaannemers te werken.Nu de politie contacteren voor een feit gepleegd op 17 maart is ook absurd, en wie zou ik dan wel verantwoordelijk moeten stellen? Gaan jullie de details vrijgeven van de onderaannemer die in fout is?

DPD Belgium

Naar: M. D.

29/06/2022

Beste Marianne,Uw klacht werd verschillende malen overgedragen aan de verantwoordelijke chauffeur, indien deze geen contact met u opneemt kunnen we verder niets doen.Indien u klacht invoert bij de politie, en zij ons details van de onderaannemer vragen, zal dit doorgegeven worden.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

M. D.

Naar: DPD Belgium

29/06/2022

Jullie zijn de eindverantwoordelijke voor de onderaannemers. Ik hoef mijn geschil niet met hun op te lossen, wel met jullie. Mensen maken gebruik van de DPD dienst dus alles wordt rechtstreeks met jullie geassocieerd.Ik kan gewoonweg niet vatten dat jullie je niet verantwoordelijk stellen, is dit wel legaal? Ik zal dit nog zeker navragen bij verder instanties.Maar het is duidelijk dat jullie liever ontevreden klanten hebben dan een klein geschil op te lossen.Het enige wat ik kan doen is zoveel mogelijk mensen waarschuwen over jullie slechte support dienst en gebrek aan verantwoordelijkheid opnemen.Je mag 1 ster verwachten op verschillende platformen. Ik zal alsook de webshops waarschuwen die gebruik maken van jullie diensten.

DPD Belgium

Naar: M. D.

29/06/2022

Beste Marianne,DPD is verantwoordelijk voor de leveringen, niet voor schade aan privé gemaakt door de chauffeurs.Neem aub contact op met de politie.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

M. D.

Naar: DPD Belgium

29/06/2022

Ik ben al 3 maand in mailverkeer met jullie om dan pas vandaag te horen dat ik de politie moet contacteren.Wel fijn dat jullie sneller kunnen reageren wanneer het publiekelijk te lezen valt voor iedereen.Jullie hebben op 12 juni om foto's gevraagd van het schadegeval. Ik vermoed dat deze vraag dan van de onderaannemer kwam gezien het jullie probleem niet is? Heeft de onderaannemer dan beslist, adhv de foto's, dat het niet belangrijk genoeg is?

DPD Belgium

Naar: M. D.

30/06/2022

Dag Marianne,Misschien heeft de onderaannemer bij het nagaan van de foto's beslissing genomen dat zijn chauffeur niet verantwoordelijk kon gesteld worden voor de schade aan de brieven bus.Dus best contact opnemen met de politie voor een regeling.Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform