Terug

Brievenbus beschadigd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Post NL

14/11/2022

Beste, ik had een pakket dat geleverd werd in de brievenbus door PostNL, maar dit was te groot om in de brievenbus te passen. Dus heeft de bezorger de brievenbus opengeforceerd en hierdoor permanent beschadigd. PostNL beweert dat deze klacht invalide is aangezien ik de schade niet onmiddelijk had opgemerkt, ondanks dat geen enkel ander pakket dit kan hebben veroorzaakt. Ik eis dus een vergoeding voor de reparatie van mijn brievenbus. Ik heb gelukkig het pakket nog bij kunnen houden, dus ik nodig zelfs graag de bezorger uit om mij uit te leggen hoe hij dit zonder schade te veroorzaken in mijn brievenbus zou hebben gekregen.

Berichten (1)

Post NL

Naar: K. P.

17/11/2022

Geachte heer Palet,Hartelijk dank voor uw vraag via de website. Uit uw e-mail begrijp ik dat een bezorger van PostNL schade heeft toegebracht aan uw brievenbus. Ik kan me voorstellen dat u hierover ontstemd bent. Mijn excuses hiervoor. Het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat er schade wordt toegebracht aan uw eigendom door een bezorger. Ik zie dat na jouw contact met ons, onze onderzoeksafdeling is in contact met u over de afhandeling van uw klacht. Mocht u naar aanleiding van bovenstaande toch nog vragen hebben, kunt u uiteraard altijd reageren op deze mail.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,LilianaKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform