Terug

Brieven gepost mbv medewerker teruggestuurd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. D.

Naar: bpost

16/11/2024

Beste, Recent voor de allereerste keer in mijn leven de postservice nodig gehad van Bpost voor het versturen van geboortekaartjes van mijn dochter. Omdat ik dit nog niet eerder heb gedaan ben ik langsgegaan in het loket van Hemiksem waar ik een medewerker heb aangesproken om mij hiermee verder te helpen -> 3 brieven naar het buitenland, 20 naar adressen binnen België. De bediende verkoopt mij de nodige zegels en vervolgens overhandig ik de brieven aan de medewerker die deze frankeert en verstuurt. We zeggen dag tegen elkaar en gaan verder met onze dag. Enkele dagen later komen de binnenlandse brieven gewoon terug in mijn postbus terecht -> elke brief bestempeld met "onvoldoende gefrankeerd". Na officieel klacht neer te leggen bij bpost is hun beslissing om niet te vergoeden. Elke envelop is onbruikbaar door de sticker en stempel en elke zegel is onbruikbaar omdat deze bestempeld zijn om naar mijn adres te versturen. Die investering zijn we dus kwijt en daarbovenop moeten de enveloppen en zegels allemaal opnieuw aangekocht worden. Ik verwacht dat Bpost hier verantwoordelijkheid voor neemt en de schade 100% vergoed.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 17 november 2024

bpost

Naar: K. D.

18/11/2024

REF : 1-57617859484 Beste klant, Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier inderdaad een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost. Daar het antwoord van de klantendienst dd 15/11/2024 in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij enkel bevestigen wat er aan u werd uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 16/11/2024 00:15:12 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Brieven gepost mbv medewerker teruggestuurd ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-QKEEX0K]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform