Terug

briefwisseling verstuurd naar verblijfplaats in plaats van naar de woonplaats,!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. W.

Naar: FLUVIUS

26/06/2023

Geachte mevrouw, mijnheer Alle briefwisseling tot en met een in gebreke stelling werd verstuurd naar het adres van mijn 2°verblijf! Nu is het zo dat ik dit verblijf het ganse jaar door verhuur via de syndicus. Ik ben dan ook uitzonderlijk zelf aanwezig op dit adres! Ik neem aan dat men normaal gezien, om de klant zeker op de hoogte houden, de briefwisseling ( facturen enz..) aan hem verstuurd naar de woonplaats van de betrokkenen. Dit is niet gebeurd en daardoor wist ik niet dat er briefwisseling voor mij was verstuurd door jullie diensten. Dan dreigen met in gebrekestelling vind ik ongepast en dit zou niet mogen zijn. Ik ben louter toevallig zaterdag 24 juni tot zondag 25 juni 2023, naar mijn studio geweest en heb dan eens in de brievenbus gekeken en heb de 4 verzonden brieven van Fluvius aangetroffen. Ik heb ondertussen natuurlijk direct betaald. Maar Ik kan maar niet begrijpen, dat de correspondentie verstuurd wordt naar een verblijfsadres en niet naar de woonplaats of domicilie, dit om moeilijkheden te vermijden. Voor men dreigt dient men zeker te zijn dat de persoon op de hoogte was van de correspondentie en dit kan alleen maar op zijn domicilie, waar men wettelijk geacht wordt steeds aanwezig te zijn. Hoogachtend

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: P. W.

27/06/2023

Beste heer WaelkensIk heb uw klacht goed ontvangen.Ik bevraag mij bij de betrokken dienst van Fluvius en zal u contacteren van zodra ik over meer informatie beschik.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: P. W.

13/07/2023

Beste heer WaelkensU heeft de aanvraag voor de werken telefonisch gedaan.Hierbij dient de operator van Fluvius de nodige gegevens te noteren, waaronder het leveringsadres, uw telefoonnummer en of er eventueel een ander adres is voor verzending van de factuur.Dit laatste is blijkbaar niet gebeurd, waardoor de factuur naar het leveringsadres werd verstuurd.De betrokken operator werd bijgestuurd.Excuses namens Fluvius omdat u hierdoor aanmaningen heeft ontvangen.Met vriendelijke groeten,Els ScheirlinckKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 MelleTel: 0800 6 00 01Fax: 09 263 43 34www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

P. W.

Naar: FLUVIUS

15/07/2023

Beste mevrouw, ik vind dat er standaard een vraag naar de woonplaats moet gesteld worden. Het is helemaal niet prettig van toevallig te vernemen dat er juridische initiatieven werden ondernomen, terwijl men daar absoluut geen kennis van heeft. Het is niet omdat u een rechtspersoon dat u geen verplichting heeft om u juist te informeren, vooraleer de mensen in gebreke te stellen, enz . en daarmee onnodig onrust te bezorgen. Ik ben dan ook van plan om de bevoegde ombudsman hierover te raadplegen.

FLUVIUS

Naar: P. W.

17/07/2023

Beste heer WaelkensEr moet inderdaad navraag gedaan worden of het adres van de werken overeenkomt met het adres van de facturatie.Dit is per vergissing niet gebeurd.Ik kan u hier enkel excuses voor aanbieden en melden dat de betrokken operator werd bijgestuurd, zodat deze vergissing niet meer gemaakt zal worden.Het betreft hier echter een menselijke fout, en die zijn jammer genoeg nooit volledig uit te sluiten.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform