Terug

Brief onterecht teruggestuurd naar verzender

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: bpost

06/06/2019

Ik heb op 8 mei een brief verzonden van België naar Nederland, C6 formaat van 14g. Volgens de BPost website moet ik hiervoor 1 europese zegel opplakken. Ik kreeg een maand later mijn brief terug in de bus omdat deze zogezegd onvoldoende gefrankeerd was.Door een fout langs hun kant ben ik dus een postzegel kwijt en de inhoud van de brief, die ook een waarde had van 15€ is ondertussen ook al niet meer bruikbaar en dus waardeloos. In totaal heeft dit me dus 16.40€ gekost, terwijl ik volledig in orde was volgens hun website. Ik heb mijn zending ondertussen ook opnieuw moeten verzenden, deze keer via postNL aangetekend, wat nog eens een extra 8.6€ heeft gekost en een tweede keer 15€ aan inhoud bevat. Deze is gelukkig wel veilig toegkomen.Ik heb al contact gehad met de klantendienst van BPost en ze vertellen me dat er geen vergoedingen zijn voor internationale zendingen, terwijl het duidelijk bij hun is fout gegaan en niet in het buitenland (de onvoldoende gefrankeerd sticker was van BPost).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform