Terug

Brief Incasso, waarom?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Eneco

22/12/2022

Beste,Op 12/08/2022 om 16.00 doorgestuurd met foute meterstand.Op 18/08/2022 mail ontvangen met als melding niet betalen, correctiefactuur afwachten (We hebben je telefonisch geprobeerd te bereiken zonder succes helaas. We hebben een correctiefactuur voor je aangevraagd in verband met de slotfacturen die je had ontvangen, je kan deze gerust afwachten je hoeft momenteel de huidige niet te betalen. We wensen je een fijne dag verder!Met vriendelijke groeten,LyudmilaKlantendienst EnecoTot op heden geen correctiefactuur ontvangen !!!Nu AANMANING (22276001) gekregen van Flanderijn Incasso N.V..Meerdere malen mails gestuurd en geen antwoord ontvangen.Meerdere malen telefonisch contact proberen op te nemen zonder succes maar wel beloftes dat ze gingen terugbellen.Deze zaak loopt nu al vanaf januari 2022.De administratieve kosten lopen op waaraan wij geen schuld hebben. Er is duidelijk bewijs dat verkeerde meterstanden werden gehanteerd.Kunnen jullie dit alstublieft, alstublieft in orde brengen.Of een telefoonnummer doorgeven waar we geholpen worden of een duidelijk antwoord krijgen.

Berichten (1)

M. V.

Naar: Eneco

13/01/2023

Ondertussen creditnota anulatie van factuur (141100688836) gekregen. Dus dat is dus een erkenning van een foute berekening toch.Hierbij de vermelding dat ik nog 20 euro herinneringskosten moet betalen. Kunnen jullie mij dit verklaren aub?Ik heb toch de fouten niet gemaakt?Met vriendelijke groet,Marc


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform