Terug

brief gerechtsdeurwaarder pakket nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: My Collections bv

16/04/2020

Beste,Ik werd telefonisch gecontacteerd door my collections i.v.m. een kookboek die me kon opgestuurd worden. Na verloopt van tijd heb ik dit pakket nog steeds niet ontvangen maar wel een aanmaning via gerechtsdeurwaarder ontvangen.Aangezien ik dit pakket niet ontvangen heb, vind ik het dan ook vreemd dat ik het bedrag moet betalen.Ik ben totaal niet tevreden over my collections, dus ik hoop dat hier een oplossing voor kan gevonden worden dat ik dit niet hoef te betalen en ik wens in de toekomst ook geen aanbiedingen meer te ontvangen van my collections. Met vriendelijke groeten,Dorien Decorte

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: D. D.

16/04/2020

Geachte,Wat vervelend. Helaas gebeurt het wel vaker dat er pakketten 'verdwijnen' bij BPost en niet bezorgd worden. Uiteraard geloven wij u en hebben wij per direct de factuur afgeboekt. Voor de toekomst kunt u beter even na een van de eerste drie herinneringen contact met ons opnemen, dan kunnen wij e.e.a. direct voor u in orde brengen. Wij hopen u hiermee een passende oplossing te hebben gegeven en vernemen graag van u indien u verdere vragen heeft. Met vriendelijke groet,My CollectionsKlantenservice VlaanderenBpost EMC - My Collections BVPostbusBoa®te postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MACHELENT: 02/899.20.65E: info@mycollections.beIBAN: BE85363105668406Ondernemingsnummer: 0507.989.196 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform