Terug

brico weigert een terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Brico Belgium

15/09/2023

Beste Ik heb op 10/09/2023 een mobiele airco gekocht bij de brico te ST Joris Winge voor een bedrag van 299 euro. Er werd mij daar gezegd dat deze niet het beste koelt maar dat het zeker een kleine afgesloten ruimte zoals een slaapkamer wel koel zou krijgen.Ik heb deze thuis aangezet, het bleef 31 graden..Hij is dus eenmaal gebruikt voor een tijd van max 4u.Ik ben gisteren terug naar deze Brico gegaan omdat ik graag een terugbetaling vorder.Deze werd geweigerd, ondanks dat ik mijn kassaticket bij mij had.De airco zat in de originele verpakking.Op het kassaticket staat echter: 'terugbetaling: binnen de 30 dagen , met kasticket en oorspronkelijke verpakking.Ik vind het teveel geld om zomaar verloren te laten gaan.Zouden jullie mij verder kunnen helpen?Alvast bedankt Klara Van Ende

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: K. V.

21/09/2023

Beste Klara,We hebben jouw vraag rechtstreeks naar de winkel doorgestuurd zodat zij voor een oplossing kunnen zorgen.Hebben ze jou ondertussen gecontacteerd als ik vragen mag?Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Justin DouzeKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgie - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform