Terug

Breuk bij levering van tv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: VANDEN BORRE

04/12/2023

Ik bestelde een tv bij vandenborre ,deze is vandaag geleverd . Deze moest 2 verdiepen omhoog .ik vroeg dit aan de leverancier of zij dit deden en zagen het niet zitten ?? ik heb deze zelf naar boven gebracht en bij het opendoen blijkt er schade aan de tv te zijn in de rechtse onderhoek ! Ik ben nergens tegen gebotst en er was ook geen schade aan de isomo en karton dus was dit 100 % Zeker van de fabriek uit ! Nu heb ik gebeld en krijg ik een antwoord dat dit niet onder garantie valt omdat ik deze uit gepakt heb ????best dat er dit niemand vermeld heeft en de 2 personen zo snel mogelijk weg waren ! Wat kan ik daar tegen beginnen

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: S. L.

14/12/2023

Beste, Vanden Borre is niet aansprakelijk voor een schade die gemeld wordt na levering van een toestel.Bovendien heb je het toestel zelf uitgepakt. De schade kan ook ontstaan zijn bij het uitpakken.Dergelijke schade wordt ook niet gedekt door de garantie. Het scherm kan dus niet gratis vervangen worden (de prijs van een nieuwe scherm is trouwens bijna even duur als de prijs van een volledig nieuw toestel)Enkel en alleen uit commercià «le overwegingen zijn we bereid je een korting van 30% te bieden op de aankoop van een nieuwe TV.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform