Terug

breng dit in orde

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. A.

Naar: Testaankoop

21/10/2025

Beste, De eerste week van september heb ik via jullie formulier aanvraag gedaan om mijn abonnement stop te zetten. Begin october is hier toch nog het bedrag voor van mijn rekening gegaan. Ik heb hiervoor gebeld en na het verplichte verkoopspraatje van voordeligere abonnementen te moeten aanhoren heeft jullie medewerker mij verteld dat dit bedrag rechtgezet zal worden. We zijn nu 2 weken later en dit is nog steeds niet in orde. Het is schandalig dat een consumentendienst die tegen dit soort praktijken zou moeten optreden, één van de moeilijkste is om een abonnement bij stop te zetten en geld terug te krijgen.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. A.

22/10/2025

Beste, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de manier waarop uw dossier is behandeld. Het spijt ons dat het stopzetten van uw abonnement niet vlot is verlopen. We willen u graag laten weten dat we vandaag de opdracht hebben doorgegeven om de terugbetaling in orde te brengen. U zult het bedrag binnenkort op uw rekening terugzien. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Mocht u vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 025423200. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform