Terug

Braun series 5 scheerapparaat defect

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. C.

Naar: bol.com

07/10/2018

Een tijdje geleden kocht ik op bol.com een braun series 5 scheerapparaat. Dit werkte schitterend. Echter nu lijkt er een slecht contact in te zitten want tijdens het scheren gaat het vanzelf aan en uit. De ene keer wel de andere keer niet. Dus dit is moeilijk te reproduceren. Waterschade zou het niet mogen zijn. Volgens Braun zou het waterdicht moeten zijn en ik heb het steeds binnen hun richtlijnen gebruikt (onder de douche bv). De procedure is dat ik het naar de reparatie dienst van Bol.com stuur. De kans is echter groot dat men het probleem daar niet gaat kunnen reproduceren gezien het de ene dag wel en de andere dag niet optreedt. Ook gaat het soms vanzelf aan en uit terwijl het gewoon in de uitstand op de tafel ligt. Tijdens het transport zal het scheerapparaat ook te pas en te onpas aangaan. De travel lock voorkomt niet dat het apparaat aan springt van uitzich zelf. Dit is niet veilig voor de transport firma wegens brandgevaar en dus kan ik het apparaat niet terug sturen. Vorige keer dat ik een reparatie aanleverde via bol.com ging dit gepaard met een wekenlange lijdingsweg met misverstanden en meningsverschillen. Ik wens dit niet opnieuw mee te maken.

Berichten (1)

bol.com

Naar: W. C.

07/10/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform