Hallo mijnheer,Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail van 16/04, die onze aandacht trok. Wij betreuren uw negatieve ervaring met uw verwarmingssysteem.Wij willen nogmaals bevestigen dat wij onze installateurs enkel ondersteunen op basis van hun aanvragen (tenzij u een rechtstreeks onderhoudscontract heeft met Viessmann). Als fabrikant is het niet onze taak om eerstelijns service te bieden, maar eerder 'tweedelijns' ondersteuning.Als er een interventie nodig is, zelfs onder garantie, moet deze van een installateur komen.Ondertussen is er een verzoek in behandeling genomen.We zijn ervan overtuigd dat de situatie positief zal evolueren zodra de onderdelen die nodig zijn voor deze herstelling beschikbaar zijn.We hopen dat dit de situatie verduidelijkt.Vriendelijke groeten - Sincères salutationsSerge NyssenHead of Technical DepartmentViessmann Belgium bvba/sprlB 4841 Welkenraedtphone: +32 87 353439fax: +32 27129902e-mail: @viessmann.beweb: s:www.viessmann-climatesolutions.com---------- Forwarded message --------- Website: www.viessmann-climatesolutions.comSocial Media: www.viessmann-climatesolutions.com/social-mediaViessmann BelgiumMaatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email: info@viessmann.beref:!00D580HYrR.!5001i01MQmCg:ref