Terug

Bpost weigert info aan te passen ivm douanecontroletermijn. Tot 7 dagen max zou het duren...

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: bpost

18/11/2023

- oorzaken: 1) valse communicatie van Bpost ivm Invoerprocedure pakje uit niet-EU land. Bpost WEIGERT bovendien die info aan te passen op de site. Dat is oplichterij... 2) luierikken bij Belgische douane (ter voorbeeld schurkenstaat Rusland doet er 1 dag over.................)- gevolgen: 1) klant wordt GEDESINFORMEERD door BPOST 2) klant wacht EINDELOOS op pakje 3) Bpost geeft geen moer de douane mag zonder gevolgen op hun dooie gemakje pakjes behandelen in dit piepklein bananenrepubliekje. Begrijpe wie begrijpen kan.....- ondernomen acties 1) VEELVULDIGE contacten met Bpost via Facebook. => zij nemen GEEN CONTACT OP MET DOUANE => ERGER: zij passen de info over inklaringstermijn NIET aan en laten klant in het gewisse...- GEEN RESULTAAT DUS, NIEMAND VOELT OOK MAAR EEN BEETJE SCHAAMTE VAN DE BETROKKEN PARTIJEN, HETZIJ:1) BPOST2) BELGISCHE DOUANE (geen idee hoe die tamzakken te bereiken....)Dank voor hulp, ik verwacht weinig zoden aan de dijk. BE douane is een grap. Bpost eveneens. Doen nog meer aan desinformatie ter vb: in Antwerps postkantoor hoorde ik een loketmedewerker tegen een Russische vrouw zeggen dat pakjes naar Rusland niet meer kunnen. Incorrect. Zelf gedaan en snel... (1 dag douaneinklaring.. geen joke). Ook schuldig dus aan selectieve russofobie. Rotbedrijf.Indien geen constructief antwoord volgt, hoef ik het ook niet te horen. Graag iemand van die hardwerkende douane!

Berichten (2)

bpost

Naar: M. P.

20/11/2023

REF SR 1-51750823400Meneer,bpost wenst geen gevolg te geven aan boodschappen van lasterlijke of beledigende aard.Om deze reden sluiten wij uw dossier zonder verder gevolg af.Met beleefde groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-NRX1AI7]

M. P.

Naar: bpost

20/11/2023

U vondt dat gevoelig teergevoelige medewerker? Ik heb me nochtans eufemistisch verwoord.Mijn juridisch consulent wijst op de strafrechtelijke inbreuk "Valsheid in informatica" die Bpost verschaft door koppig leugens verspreiden over douaneinklaringstermijn voor pakjes uit niet-EU.U mag deze week een aangetekend schrijven verwachten. Hult u zich maar niet weg in uw standaardantwoordjes hier. U doet graag met uw collega's koppig mee en verschaft ALLE BPOST KLANTEN voor internationale pakjes en dier douaneinklaringstermijn AL JAREN. 10tal keren al over geklaagd. U zal hiervoor terechtstaan. Tot snel pseudohemdjesdrager - daardoor denkend enige autoriteit te bezitten tegenover een legitieme strafrechtelijke inbreuk waarvan bewijs in de rechtzaal aangetoond zal worden als u het zo ver wil drijven. Mij goed. Tot daar dan. Stelletje koppigaards en luierikken, wees blij dat ik het daar bij hou want dat is FACTUEEEL (10tallen klachten om te veranderen? nope= koppig= FACTUEEL - lui? => altijd weken te laat met inklaring= FACTUEELFeiten zijn wat telt, niet uw zielige figuur, muurbloempje. Snel minder fel van toon. Het zal je leren.Douane zal ik eveneens bejegenen hoor, dat zijn de luierikken. Bpost zijn de koppigaards. Ontkent u dat met enige retorische validiteit?Laat me niet lachen. Druilerige dag gewenst nrtje zoveel aan je postje daar met je krap bediendeloontje, pseudoautoriteit van een verwelkte bloem is het enige wat jij bezit.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform