Beste, Na een aankoop op Ebay stuurt de Duitse verkoper mij mijn aankoop in een pakje dat mij op 12 juli laatstleden zou worden bezorgd door Bpost. Mijn adres is huisnummer 39 bus 5. Als er 's avonds niemand is langs geweest controleer ik de tracking en lees ik tot mijn verbazing dat Bpost het pakje tevergeefs had aangeboden op huisnummer 5, waar ik dus niet woon. Men schrijft dat men de dag nadien een tweede afleverpoging zal doen op hetzelfde (foutieve) adres. Om de bezorger te laten weten dat dit een vergissing is hang ik boven de deurbel van het bewuste adres (in dezelfde straat dus) een briefje dat dit het verkeerde adres is, met het beleefde verzoek om het pakje te deponeren in postkantoor zodat ik het daar kan gaan afhalen. Deze melding wordt volledig genegeerd en Bpost stuurt op 13 juli het pakje meteen terug naar Duitsland!!! Het ergste van al is dat de afzender mij intussen foto's heeft bezorgd met het bewijs dat mijn adres 100% correct op het pakje stond. Er was dus geen enkele reden om het pakje bij nr 5 aan te bieden in plaats van op nr. 39 !!! Intussen heb ik een tweede keer de verzendkosten betaald alsook 10 euro extra voor het onnodig terugsturen naar Duitsland. Ik eis een verklaring van Bpost over deze gang van zaken, alsook excuses en de terugbetaling van 25,99 euro die ik teveel heb moeten betalen. Bpost vergist zich als ze denkt dat ik kwaad ben... Ik ben WOEST !!! Mijn adres stond volledig correct op het pakje aangegeven! Dit is onkunde en slordigheid van het hoogste niveau!!! Ook mijn poging om jullie eigen fout recht te zetten werd 100% genegeerd, zodat jullie twee dagen op rij dezelfde fout maakten. Groet, Olivier Bronselaer