Terug

Bpost stuurt pakje terug naar afzender wegens fout adres hoewel adres correct was

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. B.

Naar: bpost

22/07/2021

Beste, Na een aankoop op Ebay stuurt de Duitse verkoper mij mijn aankoop in een pakje dat mij op 12 juli laatstleden zou worden bezorgd door Bpost. Mijn adres is huisnummer 39 bus 5. Als er 's avonds niemand is langs geweest controleer ik de tracking en lees ik tot mijn verbazing dat Bpost het pakje tevergeefs had aangeboden op huisnummer 5, waar ik dus niet woon. Men schrijft dat men de dag nadien een tweede afleverpoging zal doen op hetzelfde (foutieve) adres. Om de bezorger te laten weten dat dit een vergissing is hang ik boven de deurbel van het bewuste adres (in dezelfde straat dus) een briefje dat dit het verkeerde adres is, met het beleefde verzoek om het pakje te deponeren in postkantoor zodat ik het daar kan gaan afhalen. Deze melding wordt volledig genegeerd en Bpost stuurt op 13 juli het pakje meteen terug naar Duitsland!!! Het ergste van al is dat de afzender mij intussen foto's heeft bezorgd met het bewijs dat mijn adres 100% correct op het pakje stond. Er was dus geen enkele reden om het pakje bij nr 5 aan te bieden in plaats van op nr. 39 !!! Intussen heb ik een tweede keer de verzendkosten betaald alsook 10 euro extra voor het onnodig terugsturen naar Duitsland. Ik eis een verklaring van Bpost over deze gang van zaken, alsook excuses en de terugbetaling van 25,99 euro die ik teveel heb moeten betalen. Bpost vergist zich als ze denkt dat ik kwaad ben... Ik ben WOEST !!! Mijn adres stond volledig correct op het pakje aangegeven! Dit is onkunde en slordigheid van het hoogste niveau!!! Ook mijn poging om jullie eigen fout recht te zetten werd 100% genegeerd, zodat jullie twee dagen op rij dezelfde fout maakten. Groet, Olivier Bronselaer

Berichten (2)

bpost

Naar: O. B.

23/07/2021

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnneBpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-H4N9OZO]

O. B.

Naar: bpost

23/07/2021

U KAN DIT DOSSIER NIET AFSLUITEN AANGEZIEN IK OP MIJN EERDERE KLACHT BIJ UW KLANTENDIENST TOT DUSVER GEEN ENKEL ANTWOORD HEB MOGEN ONTVANGEN !!! MOCHT U WEL EEN ANTWOORD HEBBEN PUBLICEER HET DAN HIER ZODAT IEDEREEN KAN MEELEZEN !!! TOT DUSVER HEBT U NIETS ANDERS LATEN ZIEN DAN ONBEKWAAMHEID EN ONBESCHOFTHEID !!! ALS U DENKT DAT DEZE PROVOCATIE ZONDER GEVOLGEN BLIJFT DAN HEBT U HET MIS !!! IK EIS EEN ANTWOORD, EXCUSES EN EEN COMPENSATIE IN OVEREENSTEMMING MET DE GELEDEN SCHADE !!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform