Beste, ik bestelde schoenen bij Besteller Poland en deze zouden geleverd moeten worden door Bpost. Op 30 november om 19u12 kreeg ik een mail dat het pakketje geleverd werd, waarbij ik respectievelijk 20 minuten later naar beneden ging in mijn appartementsgebouw om dit na te kijken, geen pakje werd gevonden. Ik nam contact op met de afzender en zij hebben een intern onderzoek gestart, waarna zou blijken dat het pakketje geleverd zou zijn op een ander adres. Een adres zonder een duidelijke bel, met een koer, in ieder geval een plek waar het heel bijzonder is om een pakketje verkeerd te leveren. ik contacteerde de klantendienst dat mijn pakketje daar niet terug te vinden was, ik had ook een papier opgehangen dit zonder resultaat. Ik heb een terugbetaling ontvangen maar doordat dit besteld was met black friday staat dit natuurlijk niet gelijk aan de schoenen aan eenzelfde prijs opnieuw te ontvangen want me erg irriteert, maar daar zal ik apart nog een klacht voor indienen bij Bestseller. Nu wat mij ZO stoort bij bpost is dat het daar echt wel vierkant loopt... een hele dag ben ik thuis, ze bellen niet aan, pakjes gaan verloren... mijn vriend bestelde een pakketje dat vandaag ook zogezegd geleverd is in de brievenbus terwijl dit nergens te vinden valt. Er moet DRINGEND terug meer afgetekend worden of een bewijs van aflevering meegegeven worden, het is toch niet normaal dat een bezorger een pakketje 'aflevert' maar dit helemaal niet het geval is??? Ik vind het ongelooflijk dat zo een bedrijf anno 2020, zo vierkant werkt en bovendien vind ik het buitengewoon shandalig dat 2x op 1 week tijd een pakketje zogezegd geleverd zou worden. Ik hoop dat hier verder intern onderzoek naar gedaan kan worden, want dit is geen doen.