Terug

Bpost levert pakjes zonder dat deze daadwerkelijk geleverd zijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: bpost

10/12/2020

Beste, ik bestelde schoenen bij Besteller Poland en deze zouden geleverd moeten worden door Bpost. Op 30 november om 19u12 kreeg ik een mail dat het pakketje geleverd werd, waarbij ik respectievelijk 20 minuten later naar beneden ging in mijn appartementsgebouw om dit na te kijken, geen pakje werd gevonden. Ik nam contact op met de afzender en zij hebben een intern onderzoek gestart, waarna zou blijken dat het pakketje geleverd zou zijn op een ander adres. Een adres zonder een duidelijke bel, met een koer, in ieder geval een plek waar het heel bijzonder is om een pakketje verkeerd te leveren. ik contacteerde de klantendienst dat mijn pakketje daar niet terug te vinden was, ik had ook een papier opgehangen dit zonder resultaat. Ik heb een terugbetaling ontvangen maar doordat dit besteld was met black friday staat dit natuurlijk niet gelijk aan de schoenen aan eenzelfde prijs opnieuw te ontvangen want me erg irriteert, maar daar zal ik apart nog een klacht voor indienen bij Bestseller. Nu wat mij ZO stoort bij bpost is dat het daar echt wel vierkant loopt... een hele dag ben ik thuis, ze bellen niet aan, pakjes gaan verloren... mijn vriend bestelde een pakketje dat vandaag ook zogezegd geleverd is in de brievenbus terwijl dit nergens te vinden valt. Er moet DRINGEND terug meer afgetekend worden of een bewijs van aflevering meegegeven worden, het is toch niet normaal dat een bezorger een pakketje 'aflevert' maar dit helemaal niet het geval is??? Ik vind het ongelooflijk dat zo een bedrijf anno 2020, zo vierkant werkt en bovendien vind ik het buitengewoon shandalig dat 2x op 1 week tijd een pakketje zogezegd geleverd zou worden. Ik hoop dat hier verder intern onderzoek naar gedaan kan worden, want dit is geen doen.

Berichten (1)

bpost

Naar: A. P.

10/12/2020

REF 1-32294170995Beste klant,We merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Daarom nodigen we u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-32292007085 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,MarcbpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. If you believe this information is incorrect please contact Bpost security team in DXC.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-EU4EZS7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform