Terug

Bpost houdt pakket vast

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

T. B.

Naar: bpost

29/07/2024

Mijn pakket is bij bpost aangekomen op 12 juli. Volgens jullie policy houdt bpost pakketjes niet langer vast dan 7 dagen maar we zijn ondertussen de 29ste. Dit is al meer dan 2 weken en we hebben dit pakket nodig voor 1 augustus. Ik heb jullie import departement al meerdere malen gecontacteerd met alle nodige informatie maar zij antwoorden niet. Gelieve mij te antwoorden en mijn pakket in te klaren met de informatie die ik u heb verschaft en wat er op het pakket staat. Mvg

Berichten (3)

bpost

Naar: T. B.

30/07/2024

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat Bpost uw zending nog niet heeft mogen ontvangen.Deze is toegekomen in Belgie maar nog niet behandeld, bpost heeft de gegevens ontvangen maar de zending nog niet.Laatste informatie is op 12/07 :Informatie over de zending ontvangen van de afzenderZ-Er is nog geen scan van ontvangst door bpost.We raden u aan om de afzender te contacteren.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-PPJWHOZ]De : klachten@test-aankoop.beEnvoyé : 29/07/2024 13:30:36A : info_cse@bpost.beObjet : Bpost houdt pakket vast

T. B.

Naar: bpost

30/07/2024

Bpost, U heeft mij totaal niet geholpen. Waar is mijn pakje dan? Volgens de tracking is het pakket wel aangekomen en doorloopt het een "import procedure". Bpost heeft dit pakje wel. Zijn jullie dit kwijtgeraakt?? De afzender is mijn zus en heeft dit pakje verstuurd en is aangekomen in België. Start mijn dossier maar opnieuw op want dit is belange nog niet opgelost. Het is enorm belangrijk om dit pakje zo snel mogelijk te hebben en voor jullie om het pakje te vinden als jullie het zijn kwijtgeraakt. Schandalig!

bpost

Naar: T. B.

30/07/2024

Beste ,Uw zending werd nog niet overhandigd aan bpost , we hebben alleen de digitale gegevens ontvangen zoals uitgelegd in mij vorige mailUw pakket wordtmomenteel behandeld door de douane, dit kan een tijdje in beslag nemen.U kan de douanecontacteren om info te vragen indien u dat wenst, wij kunnen daar niet tussenkomen.Met vriendelijke groeten,AnneCC Advisor-----------Oorspronkelijk Bericht ---------------Van: info_cse@bpost.beVerzonden: 30/07/2024Aan: klachten@test-aankoop.beOnderwerp: RE: Bpost houdt pakket vastBeste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat Bpost uw zending nog niet heeft mogen ontvangen.Deze is toegekomen in Belgie maar nog niet behandeld, bpost heeft de gegevens ontvangen maar de zending nog niet.Laatste informatie is op 12/07 :Informatie over de zending ontvangen van de afzenderEr is nog geen scan van ontvangst door bpost.We raden u aan om de afzender te contacteren.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-PPKBU05]De : klachten@test-aankoop.beEnvoyé : 29/07/2024 13:30:36A : info_cse@bpost.beObjet : Bpost houdt pakket vast


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform