Terug

Bpost Bpack 24h Mini 3 verdwenen in postsorteercentrum Gent X

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bpost

26/12/2017

Op maandag 11/12/17 heb ik een Bpost Bpack 24h Mini 3 (volgnummer 323207992302121426) met duidelijk ingevuld adres (zowel van afzender als van geadresseerde) in het Bpost punt EDHACO KAPELLEN afgegeven voor verzending.Op dinsdag 12/12/17 is dit pakje toegekomen in het Bpost Antwerpen X Parcel Sorter.Op woensdag 13/12/17 is het pakje toegekomen in het Bpost sorteercentrum NIEUWE GENT X.Sinds woensdag 13/12/17 ligt het pakje vermeld alszijnde vertraging van de levering in het sorteercentrum in Gent X.Na een mail op maandag 18/12/17 en een telefoongesprek op donderdag 21/12/17 om 10u49 kreeg ik op 21/12/17 om 15u18 de volgende mail : Beste mijnheer Pallemans,Op 18/12/2017 registreerden wij een klachtendossier met als referentie 1-10611560922 over een zending waarvan u de afzender bent. Ons onderzoek heeft jammer genoeg uitgewezen dat de oorzaak van de schade die u geleden heeft als overmacht wordt beschouwd. We begrijpen heel goed dat u ontevreden bent en we willen u onze verontschuldigingen aanbieden.Voor de zendingen “24h bpack Mini” is er echter geen schadevergoeding voorzien. Wanneer de zending een bijzondere en / of waardevolle inhoud heeft, of wanneer het leveringsbewijs of de leveringstermijn belangrijk is, raadt De Post haar klanten aan te opteren voor één van haar gespecialiseerde diensten.Wij hopen u hiermee van dienst te zijn. Indien u nog vragen heeft, kunt u steeds terecht bij onze Klantendienst op het nummer 022/01 23 45.Met vriendelijke groet,Uw klantenadviseur[Service Request - CSP - BPG.Owner First Name - BPG]Ik ga hier niet mee akkoord!Ik heb een Bpost Bpack gekocht en verzonden in een Bpost punt en het ligt of is zoek geraakt in een Bpost sorteercentrum.Hier is geen enkel sprake van overmacht maar van onkunde/amateurisme of diefstal! Het pakje kan enkel gestolen zijn door een medewerker van Bpost daar het in een gebouw van Bpost verdwenen is!Vriendelijke groeten,Michel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform