Terug

Bpest-Postbode weigert brievenbus te steken u mag hier niet wonen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. H.

Naar: bpost

29/03/2022

BesteOnze facturen, brieven, magazines, aangetekende zendingen enzovoort worden door de postbode opzettelijk niet in onze brievenbus gestoken. De postbode ging klagen bij mijn buurvrouw en toonde al onze post (schending privacy?) en zegt: die mensen mogen hier niet wonen, ik ga voortaan hun post niet meer leveren Stel u voor dat iemand van Electrabel aan uw deur komt staan, uw gas, elektriciteit internet en water afsluit, en dan tegen uw buurman zegt dat wij niet in ons huis mogen wonen en geen recht hebben op nutsvoorzieningen!?Wij worden gepest en geviseerd door een gefrustreerde postbode die al onze post achterhoudt. We missen facturen waardoor we in financiële problemen komen. We missen aangetekende zendingen. We ontvangen zelfs geen doodsbrieven waardoor we niet op de hoogte zijn van een overlijden en niet naar een begrafenis kunnen gaan.We bestellen een bankkaart bij onze bank en ontvangen die niet omdat de Bpestbode ze niet in de brievenbus wil steken. Hierdoor kunnen we zelfs geen betalingen doen, eten kopen, benzine tanken. We moeten een nieuwe aanvragen bij de bank, weeral een extra week wachten en moet die naar het adres van kennissen laten sturen. Allemaal door één postbode die opzettelijk de post niet wil afleveren. Echt ongelooflijk hoe afhankelijk we in deze maatschappij nog zijn van post en Bpesterij.Waarom worden wij geviseerd en wordt opzettelijk onze post achtergehouden? Wie is die postbode om te bepalen wie waar mag wonen en verblijven.Honderdduizenden Belgen hebben een verblijf in Oostende, Knokke, Durbuy enzoverder en kunnen daar post ontvangen en versturen. Wij wonen in centrum Gent en de postbode houdt opzettelijk onze post achter.We zijn echt op van de stress.Zelfs ons abonnement op het magazine Humo dat we sinds december 2021 aankochten hebben we nog geen enkele keer ontvangen door deze Bpesterij.Diefstal, belaging, schending privacy, pesterij... wij hebben geen woorden voor wat er ons overkomt. Bella & Timothy

Berichten (2)

bpost

Naar: T. H.

30/03/2022

REF 1-41208459088Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie1-41198768077 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,PhilippebpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-IXII2ML]

T. H.

Naar: bpost

16/04/2022

Daghet probleem is nu half opgelost. Mijn post wordt nu geleverd in de algemene brievenbus waar alle post voor alle bewoners van het domein toekomt...Dat is al veel beter dan totaal niet toekomen uiteraard.Idealiter wordt onze post geleverd in onze brievenbus die vooraan zichtbaar, op correcte hoogte, aan de buitenkant van onze toegangspoort hangt. Dichtbij en nog meer buiten kunnen we de brievenbus niet hangen. Het zou fijn zijn om daar de post te ontvangen in onze bus waarop ook onze namen zijn vermeld.In elk geval alvast dankbaar dat post niet meer verdwijnt en wordt terug naar afzender gestuurd omdat we er zogezegd niet mogen wonen. We houden nog steeds ons hart vast elke week of de post terug zal toekomen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform