Terug

Bpaid

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

Y. Z.

Naar: bpost

28/08/2024

Beste Ik heb via jullie bpaid kaart aangeschaft. Echter kon ik deze niet gebruiken door fout van u medewerker op een van jullie kantoren. Ik heb naar deze aanleiding stopzetting gevraagd en mijn geld terug te storten. We zijn nu inmiddels meer dan een maand verder en krijg telkens de zelfde antwoord. Graag dit per direct in orde te maken Met vriendelijke groeten Zaroual yamina

Berichten (3)

bpost

Naar: Y. Z.

28/08/2024

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.U kan uw bpaidkaart op elk moment stopzetten. Ga naar een Postkantoor, en neem uw bpaidkaart en uw identiteitskaart mee. bpost betaalt u binnen de maand het resterende saldo terug, plus – pro rata – een deel van de jaarlijkse beheerskosten.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-PXMHA1Y]De : klachten@test-aankoop.beEnvoyé : 28/08/2024 09:15:19A : info_cse@bpost.beObjet : Bpaid

Y. Z.

Naar: bpost

28/08/2024

Dit heb ik al 3 keer gedaan en het geraakt maar niet opgelost Groetjes Yamina

Y. Z.

Naar: bpost

02/09/2024

Ik ga dit denk ik juridisch laten oplossen want dit gaat veels te ver

Bemiddeling door Testaankoop 03 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform