Geachte mevrouw/heer,
Ik ben de houder van een BPAID creditkaart van MasterCard. Sedert de overname door BNP werkt deze kaart nu eens wel, dan weer niet. Bij online reserveringen of betaling wordt de kaart, ondanks voldoende provisie, geweigerd.
Dit is erg vervelend. De Post wijst de problemen af, en verwijst naar BNP, maar die geven al maanden niet thuis (uren wachten op hun oproepnummer, zonder ooit iemand aan de lijn te krijgen!).
Ik ben dit kotsbeu(!!), heb zo al mooie aanbiedingen oor de vingers zien glippen omdat de BPAID MasterCard geweigerd wordt of er geen "goedkeuring" van de bank achter staat.
Ik wens minimaal 100 euro vergoeding voor de geleden schade sedert de overname door BNP: ellende, goederen moeten terugleggen of bestellingen / boekingen ongedaan zien maken na het doorlopen van alle procedures.
BNP heeft geen nummer voor de BPAID klanten, vraagt naar gegevens die wij als BPAID houder NIET HEBBEN!!
P.S. mij kaart is - zoals gevraagd en voorgeschreven - beveiligd!! Ik heb de code al eens aangepast, maar zonder positief resultaat.
Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele afspraken.
Ik mag van BPOST en BNP toch correcte diensteverlening in EIGEN LAND verwachten (AirB&B werkt niet, Booking.com wel, Temu ook...)
Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van minimaal 100 euro te betalen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet