Terug

BPAID kaart werkt niet naar behoren, vooral in BINNENLAND!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

G. S.

Naar: bpost

29/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van een BPAID creditkaart van MasterCard. Sedert de overname door BNP werkt deze kaart nu eens wel, dan weer niet. Bij online reserveringen of betaling wordt de kaart, ondanks voldoende provisie, geweigerd. Dit is erg vervelend. De Post wijst de problemen af, en verwijst naar BNP, maar die geven al maanden niet thuis (uren wachten op hun oproepnummer, zonder ooit iemand aan de lijn te krijgen!). Ik ben dit kotsbeu(!!), heb zo al mooie aanbiedingen oor de vingers zien glippen omdat de BPAID MasterCard geweigerd wordt of er geen "goedkeuring" van de bank achter staat. Ik wens minimaal 100 euro vergoeding voor de geleden schade sedert de overname door BNP: ellende, goederen moeten terugleggen of bestellingen / boekingen ongedaan zien maken na het doorlopen van alle procedures. BNP heeft geen nummer voor de BPAID klanten, vraagt naar gegevens die wij als BPAID houder NIET HEBBEN!! P.S. mij kaart is - zoals gevraagd en voorgeschreven - beveiligd!! Ik heb de code al eens aangepast, maar zonder positief resultaat. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele afspraken. Ik mag van BPOST en BNP toch correcte diensteverlening in EIGEN LAND verwachten (AirB&B werkt niet, Booking.com wel, Temu ook...) Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van minimaal 100 euro te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet

Berichten (3)

G. S.

Naar: bpost

30/11/2024

Vandaag opnieuw verlies door weigering van BPAID mastercard: voucher van 10 euro verloren door weigering van mastercard Bpost. Schadevegoeding neemt toe met 10 euro. Zo heb ik al een reeks kortingen en deals mislopen, omdat BPAID kaart in België niet naar behroeeen werkt, ondanks ruime provisie (300 euro!).

G. S.

Naar: bpost

02/01/2025

OPNIEUW weigering van betaling met BPaid MasterCard - deze kaart wordt stilaan nutteloos. Ditmaal amper 1,99 euro en toch weigering van betaling in België!!

G. S.

Naar: bpost

02/01/2025

Ik word door BPost van het kastje naar de muur gezonden. 1. U moet bij ParisBas zijn; 2. ParisBas: wij beheren dit niet, u moet op een postkantoor zijn. 3. Postkantoor De Panne, Zeelaan: ik begrijp het niet, u moet bij klantendienst zijn (dus degene die mij naar ParisBas surrude?????!!!). GEEN ENKELE nuttige reactie, laat staan oplossing; ik vraag nu tissenkomst via de avocaten. Vergoeding van 250 euro voor geleden schade, verloren uren en extra inspanningen om bedrijven te overtuigen dat ik wel kredietwaardig ben (één weigert al bestellingen nadat BPAID/MatserCard 3x weigering betaling veroorzaakte!).

Bemiddeling door Testaankoop 02 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform