Terug

Bpaid kaart saldo wordt niet terug gestort

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. E.

Naar: bpost

14/12/2022

Beste, al ruim 3 jaar probeer ik mijn Bpaid kaart stop te zetten en het resterende saldo op de kaart terug te krijgen. Volgens de helpdesk van Bpaid dien ik mij voor het stopzetten van een Bpaid kaart te wenden tot een Bpost kantoor, alleen krijg ik daar keer op keer te horen dat zij geen enkele transactie (dus ook geen stopzetting) kunnen verrichten omdat ik als gebruiker geblokkeerd sta. Waarom ik geblokkeerd sta kunnen zij niet zien om privacy redenen. Bpost verwijst mij dan door tot Bpaid waar ik weer hetzelfde verhaal te horen krijg en wordt doorverwezen tot Bpost. En zo is de cirkel rond en kreeg ik ondertussen al 3 maal een factuur voor een jaarlijkse abonnement van €18 voor een kaart die ik niet kan gebruiken maar ook niet kan stopzetten.

Berichten (1)

bpost

Naar: N. E.

14/12/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform