Terug

Bpaid bank

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: bpost

05/02/2024

Mijn bankkaart werd geblokkeerd. De rekening staat onder nul. Ik heb contact opgenomen met het postkantoor van bpost, maar mijn account werd niet gedeblokkeerd. Ik heb ook het postcontactcentrum gebeld en ze hebben me niet geholpen. Ik wil niet dat mijn account onder nul komt. Ik wil mijn rekening opwaarderen zodat er geen schulden ontstaan. Ik weet niet wat ik in deze situatie moet doen. Het postkantoor helpt mij niet met mijn vraag.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform