Beste,Boxx geïnstalleerd op 24/08/2018Fluvius digitale meter geïnstalleerd op 10/09/2020Sindsdien werkt het aflezen van verbruik niet. Elke maand toont de Boxx een meerverbruik van 40.000€.Ik heb herhaaldelijk de klantendienst bij Engie gecontacteerd (via mail, chat, telefonisch, via bericht in MijnKlantenzone..). Ik ben 1 keer opgebeld door het technisch team die beloofde een nieuwe kabel op te sturen want het probleem zou te wijten zijn aan een verkeerde kabel.De klantendienst beweert dat ze op 29/04/2021 de kabel hebben opgestuurd en ze beweren dat ze een bewijs hebben van ontvangst.Niemand van de 4 personen bij mij thuis heeft op 29/04 voor een zending getekend en ik was die dag zelf ook thuis.De klantendienst beloofde dan opnieuw een kabel op te sturen maar tot nu toe kreeg ik niets.Ik heb via bericht gevraagd waar ik zelf de juiste kabel kan kopen om zo het probleem op te lossen, maar hierop kreeg ik geen antwoord.Telkens ik de klantendienst contacteer beloven ze vervolg te geven aan mijn vraag maar nadien gebeurt er niets.Ik wil gewoon op mijn Boxx kunnen aflezen wat mijn reële verbruik is. Het is nu bijna 1 jaar dat ik een surreële verbruik zie van boven de 40.000€.In een van mijn laatste berichten heb ik de klantendienst laten weten dat ik overstap naar een andere energieleverancier mochten ze geen vervolg geven aan mijn vraag. Ik ben bij Engie sinds 1992 maar heb sociaal tarief dus qua prijs zal een overstap geen verschil maken, denk ik.