Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. L.

Naar: Hello Fresh

04/01/2024

Beste, ik bestelde sinds eind okt geen box meer. Via app mijn account afgesloten.Opeens eind dec. Staat er mevrouw met box aan mijn deur, heb deze geweigerd omdat ik niets meer bestelde sinds eind okt. Ook geen mail meer ontvangen. Maar heb die box blijkbaar wel betaald.Mevr van de levering ging dit inorde brengen. Blijkbaar niet gebeurd. Heb jullie gebeld.Krijg 50% terug maar sorry vind dit niet ok

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: V. L.

04/01/2024

Beste Veerle,Wat vervelend dat we onverwacht voor de deur stonden met een box, terwijl je sinds eind oktober geen bestellingen meer hebt geplaatst en jouw lidmaatschap had opgezegd.Helaas kan ik je hier zonder aanvullende gegevens niet verder helpen, maar we kijken graag nogmaals naar jouw situatie om te bepalen of een andere oplossing gepast is.Zou je daarvoor weer contact met ons willen opnemen via hellofresh.be/contact-us?Groetjes,Julian van HelloFresh -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform