Terug

Box te laat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Hello Fresh

31/08/2023

Beste, ik ging normaal gisteren een box krijgen van hellofresh maar wegens logistieke redenen kon het niet geleverd worden en ging het vandaag om 14u geleverd worden. Ik zorg dat ik thuis ben zodat ik daarna mijn werk kon verder zetten helaas werd het verlaat naar half 4 dan ineens naar 17u en nu al naar half 6. Heb dus heel de namiddag mijn werk niet kunnen verder zetten vanwege het uur dat continu veranderde naar later en later en later ik wil vandaag graag nog hellofresh eten maar denk niet als het zo doorgaat dat dit het geval is. Als ik wou dat de box donderdag geleverd werd had ik de dag op donderdag wel aangeduid. Ik snap dat ze vertraging kunnen hebben maar ik vind dan dat de klanten die een dag langer moeten wachten hun boxen als eerste mogen krijgen en niet pas savonds maar wanneer ze eten!! Nu moet ik sebiet nog eten gaan voorzien of halen terwijl ik normaal hellofresh heb. Ik vind dit niet kunnen. Sorry!

Berichten (2)

Hello Fresh

Naar: J. D.

31/08/2023

Hello Jolien, Wat vervelend om te horen dat je box een enorme vertraging heeft opgelopen, dat is natuurlijk niet de bedoeling en erg vervelend.  Zonder je persoonsgegevens kan ik helaas niet inzien wat de reden van deze vertraging is, maar ik zoek het graag voor je uit. Als ik je nog ergens mee kan verzoek ik je om contact op te nemen via s:www.hellofresh.nl/contact-us (aangezien dit een openbaar platform is) Hopelijk komt je box er snel aan! Met vriendelijke groet, Amber van HelloFresh CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.

Hello Fresh

Naar: J. D.

31/08/2023

Hello Jolien, Wat vervelend om te horen dat je box een enorme vertraging heeft opgelopen, dat is natuurlijk niet de bedoeling en erg vervelend.  Zonder je persoonsgegevens kan ik helaas niet inzien wat de reden van deze vertraging is, maar ik zoek het graag voor je uit. Als ik je nog ergens mee kan verzoek ik je om contact op te nemen via s:www.hellofresh.nl/contact-us (aangezien dit een openbaar platform is) Hopelijk komt je box er snel aan! Met vriendelijke groet, Amber van HelloFresh CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform