Beste,Ik nam al reeds meermaals contact op met jullie dienst via Bosch-powertools. Zo goed als mogelijk probeer ik het probleem te beschrijven en telkens voel ik mij niet volledig begrepen en krijg ik eenvoudige mogelijke oplossingen aangeboden. Helaas lijkt de situatie voor mij volledig duidelijk. De Robotgrasmaaier voldoet helemaal niet naar de verwachtingen. Het gaat volgens mij niet om een defect toestel, of een foute installatie. Moest dit wel zo zijn, hoor ik graag een oplossing, maar deze heb ik nog niet aangeboden gekregen. Bij het laatste contact was mij gevraagd een mail te sturen met foto's, waar ik tot heden geen antwoord op heb gekregen. Probleem:-Logicut bevat geen logica. Toestel maait vakken van 4 op 5 meter, willekeurig door elkaar min of meer in de zelfde richting.-Slaat 25% van het grasterrein over, na 3 volledige maaibeurten blijft er nog steeds een 10% ongemaaid.-Fout gehad dat robot niet wilt opladen (Mower stond in het laadstation).-Fout gehad dat hij zogezegd buiten de begrenzingsdraad is gereden (Mower stond in het laadstation).-Fout (meermaals) gehad dat hij connectie verliest met de app (zowel in het station als tijdens het maaien).-Fout gehad lange tijd geen signaal begrenzingsdraad (Groen lampje basis station brand statisch).-Smartmow lijdt zijn eigen leven, plant steeds opnieuw om 1 week een maaibeurt over te slagen. (Ik zou dit achterwegen kunnen laten, maar dan betaalde ik een enorm bedrag te veel voor niets.)Ondernomen acties:-Meermaals Power-cycle (op aanraden van service medewerker)-Meermaals fabrieksinstellingen resetten (op aanraden van service medewerker)-Meermaals tuin in kaart brengen-Meermaals begrenzingsdraad aangepast-Meermaals basis-station herplaatst-Meermaals App opnieuw ingesteld (op aanraden van service medewerker)-Meermaals App herinstalleerd-Draad ID aangepast (op aanraden van service medewerker)Toestel is aangesloten zoals beschreven in de meegeleverde handleiding, de handleiding online, instructievideo’s online en de instructie video’s is de app.