Beste, mijn elektrische fiets is op 30 juli binnengebracht bij de fietsenmaker met een probleem met de aandrijving. Fietsen Wildiers heeft contact opgenomen met Bosch e-bike voor ondersteuning omdat het probleem meer expertise nodig had van de fabrikant. Bosch België heeft daarop een draaiboek doorgestuurd dat eerder aangeeft dat men het zelf niet weet. Na vervangen batterij, display, displayhouder, vervangen kabels kwam men op het idee om een nieuwe versie van de displayhouder te laten uitproberen.... kortom na 6 weken knoeiwerk op aansturing van Bosh e-Bike zijn we nog geen stap verder tot een oplossing. De laatste stand van zaken is dat men vanuit Bosch nu een nieuwe motor wil laten uitproberen. Kortom, men kan/wil geen datum vooropstellen waarin er een oplossing komt.Het gevolg van al dit is dat ik sinds 30 juli niet meer beschik over het vervoersmiddel voor woon-werk verkeer en dat ik noodgedwongen kosten dien te maken op die verplaatsingen te doen.Ik heb reeds betere opvolging gevraagd vanuit de fietshandel, maar die verwijzen me dus naar Bosch. Maar bij Bosch is men niet echt communicatief aangelegd en is het stil. Daarom heb ik via de servicedesk van Bosch gevraagd wat er gaat gebeuren. Maar verder dan 'we hebben geen idee waarover u praat' komen we niet.Het moto van Bosch is 'Techniek voor het leven', maar als ze fouten hebben dan krijgt men het blijkbaar niet opgelost (duurzaamheid?).