Terug

Bosch aankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Bosch

30/12/2020

Beste Bosch,Op black friday heb ik vanwege jullie actie (cashback of gratis accu) deelnemende Bosch-toestellen aangeschafd.Enkele weken voordien had ik al jullie actievoorwaarden meerdere keren doorgelezen om niet voor verassingen komen te staan. Ik had alle links opgeslagen van de toestellen die ik ging bestellen.Ik heb zowel de brochure met daarop de lijst van uitgesloten producten, als de uitgebreide pdf die ook de deelnemende producten vermeld, meermaals bekeken.Actievoorwaarden:? Deze actie is geldig van 7 september 2020 t/m 10 januari 2021. Onvolledige,onjuiste of te late inzendingen na de uiterste datum van 10 januari 2021 worden niet gehonoreerd.? U dient een e-mailadres in te geven voor de afhandeling van de actie.? Aanmeldingen per post worden niet gehonoreerd.? Om deel te nemen aan deze actie is het uploaden van een aankoopbewijs verplicht.? Per aankoop van 1 machine, kunt u 1 keer deelnemen.? U ontvangt uw cashback bedrag uiterlijk 4 weken nadat Bosch uw online registratiemet kopie aankoopbewijs heeft ontvangen en goedgekeurd. U ontvangt uw gratis accu uiterlijk 6 weken nadat Bosch uw online registratie met kopie aankoopbewijs heeft ontvangen en goedgekeurd.? Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of acties van Bosch.? Bosch behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de actie eerder te beëindigen. Bosch is in geval van wijziging of beëindiging niet gehouden tot enige schadevergoeding of vervangende actie, in welke vorm dan ook.Heeft u nog vragen? Bel 0900 · 040 1135 of mail naar boschpowertools@promocontact.euEr werd hier nergens aangegeven dat Amazon.nl is uitgesloten van deelname.Een weekje na mijn bestelling wil ik de cashback invullen, plots staat er dat Amazon.nl wordt uitgesloten van deze actie. Op mijn email met de vraag waarom amazon.nl plots niet meer mag (en waarin in mijn verhaal uitleg), krijg ik droogweg 'Amazon is uitgesloten van Bosch acties.'. Ze ontkennen dat de actievoorwaarden gewijzigd zijn, terwijl ik heel zeker ben dat dit wel het geval is. Op internet vond ik ook een gelijkaardige klacht uit Nederland.Aangezien ik de actievoorwaarden zeer grondig heb doorgenomen en er op dat moment ook aan voldeed, meen ik dan ook recht te hebben op de cashback actie. Er kan mij in deze geen nalatigheid verweten worden.Ik raad Bosch aan om in de toekomst op hun flyers reeds duidelijk te vermelden dat Amazon.nl niet toegelaten is, want dit is de enige voorwaarde die hierop niet vermeld staat. Dit is uiteraard ook het bewijs dat de uitsluiting van Amazon later werd toegevoegd.Zie ook flyer die geen Amazon vermeldt :https://www.hubo.be/content/dam/hubo/PDF/Acties/Bosch/Bosch-cashback-autumn2020NL.pdfMvg, Dries

Berichten (4)

Bosch

Naar: D. V.

31/12/2020

Beste,Onderstaande klacht betreft een aangekocht artikel uit het professioneel gamma.Jammer genoeg kunnen wij deze aanvraag  niet behandelen gezien onze service zich enkel ontfermt over de huishoudtoestellen.Kunnen jullie dit verder opvolgen en de klant verder helpen?Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,JulieB/S/HHome AppliancesOriginal TextFrom: klachtenbox@test-aankoop.be To: bru-bsh@bshg.com CC: Sent: 30.12.20 20:16:10 Subject: Klacht - Bosch aankoop - (CPTBE01150745-34)   ~~~1~~~ Je hebt een klacht ontvangen van Dries Van Overbeke Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.

D. V.

Naar: Bosch

17/01/2021

Wordt mijn vraag nog behandeld?

D. V.

Naar: Bosch

03/02/2021

Blijkbaar niet ...

Bosch

Naar: D. V.

17/02/2021

Beste  Deze mail is voor jullie  Vriendelijke groetenDienst carelineM VG  BSH Home Appliances sa - Avenue du Laerbeek 74 - 1090 JetteE-mail: bru-bsh@bshg.comBE 0465.054.226 - RPM BruxellesLa Commission Européenne a crée une plateforme RLL, que vous pouvez utiliser pour le règlement en ligne des litiges de consommation. Vous pouvez avoir accès à cette plateforme RLL via le lien suivant ec.europa.eu/consumers/odr/.This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain trade secrets or other confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply e-mail and delete this message including any attachment or copies thereof from your system.    Original Text         Numéro de référence de la question 210209-000333 Date de création 09/02/2021 10:26Dernière mise à jour 15/02/2021 08:15Statut Résolu[---002:006247:29741---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform