Terug

Borg onterecht ingehouden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Goldcar

06/03/2025

Voor onze citytrip Palermo van 02/03 tem 05/02 hadden we een auto gehuurd. Bij deze huur hadden we extra verzekering van 8 euro per dag van AXA genomen. Aangekomen op de luchthaven zei Goldcar dat we niet verzekerd waren met de verzekering van AXA en dat we best extra verzekering konden bijnemen. We hebben dan €55 bijbetaald. Er werd €300 geblokkeerd op onze kaart, als de auto weer volgetankt terugkwam zou deze onmiddellijk vrijgegeven worden. Aangekomen op de luchthaven hebben we netjes onze spullen uitgepakt. Terwijl we hiermee bezig waren stond er een medewerker van Goldcar ons op te jagen om de sleutel af te geven. We waren thans een uur voor de afgesproken tijd al daar. We controleerde de wagen rondom en wilden eigenlijk nog foto's nemen van de wagen, omdat we ondertussen reviews van malafide praktijken hadden gelezen, maar de man liet ons die kans niet. Diezelfde avond ontvingen we een email dat de borg niet werd teruggestort wegens "schade" ergens vooraan. Maar we zijn er 100% zeker van dat er helemaal gee´n schade aan de wagen was. Ook was de wagen weer helemaal volgetankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform