Terug

Boormachien

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. A.

Naar: Hubo

28/10/2023

Beste, Wij kochten op 6/5/2023 een nieuwe machienen bij hubo. Echter was deze al defect op 2/10. We hebben deze binnen gedaan we zijn nu 28/10 telkens wij vragen of de machienen gemaakt is krijgen we te horen ze zijn er mee bezig. We hebben vandaag dan ook gevraagd naar een andere oplossing een nieuw machien onze centen terug maar dit kan allemaal niet we moeten wachten. Ze zijn ook totaal niet vriendelijk in de winkel wij hebben het machien echt nodig voor verbouwingen en kunnen niet langer wachten. Ze kunnen ons ook geen wachttijd geven voor dit is opgelost.

Berichten (1)

Hubo

Naar: S. A.

03/11/2023

BesteHierbij laten wij weten dat de klant ondertussen een nieuw toestel heeft gekregen in de winkel en hiermee tevreden was.Voor ons mag deze klacht dan ook afgesloten worden.Met vriendelijke groetenKatrin MeirsmanSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-413366-2255549-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform