BesteIk mei boek ik een overnachting via booking.com.Ik annuleer deze onmiddellijk (kosteloos, zoals vermeld) omdat bij de betaling het niet gelukt wat om mijn cadeaubon van booking te verzilveren. Na even zoeken, vind ik hoe ik mijn bon kan verzilveren en boek ik hetzelfde verblijf opnieuw.Wanneer mijn visa afschrift komt, zie ik dat booking 95.80 euro heeft afgehouden, wat correct is. (Totaal bedrag was 140 euro kadobon en 95,80 euro met visa te betalen) Maar het hotel zelf heeft ook 235,80 euro afgehouden, wat niet mocht.Na een telefoontje aan booking zeiden ze mij dat ik zelf geen contact met het hotel moest opnemen, dat zij dit wel deden. Het hotel zou dit geld dan aan hun storten en zij door naar mij. Dit was volgens hun de gang van zaken. Ik zou 10-15 dagen moeten wachten en het geld terug krijgen.Na 15 dagen nog geen geld terug, dus opnieuw een telefoontje, opnieuw de hele uitleg en weer een loze belofte.Na nog verschillende telefoontjes kreeg ik ineens 95,80 euro terug ipv 235,80 euro.Dus nog 140 euro te weinig. Ook om dit terug te krijgen heb ik veel moeten bellen.Uiteindelijk zeiden ze me dat het in orde was en ineens kreeg ik een mail dat het geld in mijn booking.com wallet staat... dus een kadobon... ipv het geld dat ze verkeerd van mijn rekening hebben afgehaald.Ook hier heb ik talloze telefoontjes over moeten doen, maar ze kunnen het er niet meer uithalen om terug te storten.Met die 140 euro ben ik niets... want ik boek NOOIT meer via booking. Ik ben dus 140 euro armer door booking.com...