Terug

booking.com, reiskoffers en zitjes niet doorgegece

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Rentalcars

08/12/2023

Beste, 1. bij ons vertrek naar Porto op 8 oktober 2023 moesten we onze koffers bij SN airlines extra betalen omdat Booking.com het niet had doorgegeven. 2. Bij terugreis waren onze betaalde stoelen niet gereserveerd.We hebben inmiddels vele minuten gebeld met Booking.com in de Uk. Een uittreksel van onze rekening werd niet aanvaard. Maar SN verschaft geen uittreksels! Booking.com kan toch digitaal nagaan waar zij zaken niet hebben doorgegeven? Booking.com stuurt ons van kastje naar de muur.We derven zo’n 250 euro kosten incl de telefoon naar de UK. Maar staan helaas terug naar af. Wilt u aub het nodige doen? Met dank


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform