Beste,
Op 18/08 kreeg ik een maand na mijn klacht dit antwoord van boocking Amsterdam
mime-attachment.png
Beste Queenie,
Ik hoop dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt. Mijn excuses voor de vertraging in onze reactie met betrekking tot de door u aangehaalde zorgen. Ik heb een e-mail gestuurd met de benodigde informatie die we nodig hebben om dit probleem op te lossen.
We betreuren het ten zeerste dat er ongemak is veroorzaakt door de onjuiste afschrijving op uw account, vooral omdat u niets heeft geboekt. Wees gerust, we werken actief aan het corrigeren van deze fout.
Daarnaast wil ik uw Genius Level 1-status bij ons erkennen, wat getuigt van uw gewaardeerde relatie met ons bedrijf. We zijn dankbaar voor uw voortdurende vertrouwen en steun.
Dank u voor uw geduld en begrip. Mocht u nog vragen hebben of extra hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
--
Diwoyna B.
Booking.com Customer Service Team
Booking.com
Oosterdokskade 163
1011 DL Amsterdam
Nederland
Privacyverklaring
Boekingen beheren
Help Centre Klantenservice
We laten je de wereld beleven
Dus ga ik er vanuit dat er toegegeven is dat er iets fout gegaan is. Waarom duurt de communicatie vanuit Nederland, naar Engeland dan zo lang en moeten de mensen zolang wachten op een definitief antwoord, en dan nog een Engels antwoord voor een Belgische klant, gelukkig kan mijn zoon Engels.