Terug

Boocking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

Q. S.

Naar: BOOKING.COM

13/08/2025

Ik kan geen boekingsnummer geven want ik heb geen boekingsnummer gekregen. Zou een boeking gedaan hebben, maar als ik naar mijn account ga, heb ik geen boekingen gedaan. Ineens komt er op mijn rekening dat Ier geld gaat afgaan van mijn rekening dat ik een boeking gemaakt heb, heb direct naar mijn bank gebeld om dit te betwisten. Gisteren kreeg ik van mijn bank een document opgestuurd van boocking dat ik gereserveerd had en daarop stond een fout e- mail adres, als ik naar mijn account ga dan staat het juiste e-mail adres geverifieerd. Dus kan ik geen boekingen binnen krijgen. Heb dit ook aan de bank laten weten, dat dit het foute mailadres is. En op mijn account staat ook dat ik geen boekingen heb. Wat kan ik hier aan doen, want mijn bank heeft het geld wel teruggestort, maar het kan zijn dat ik het toch nog moet betalen.

Berichten (6)

Q. S.

Naar: BOOKING.COM

14/08/2025

Vandaag krijg ik van mijn bank te horen dat ik met boocking contact moet opnemen. Dit reeds op 18-07-2025 gedaan. Eerst naar boocking gebeld, via een hoop omwegen, na 1 uur proberen iemand aan de lijn gekregen, sprak gebroken Nederlands, we begrepen er amper iets van, moesten schriftelijke klacht via boocking doen,dit ook gedaan en gingen binnen de 10-12 dagen iets horen, tot op heden niks gehoord. Van mijn bank al verschillende keren iets gehoord en nu dat ik met boocking ook contact moet opnemen wat ik al een maand geleden gedaan heb. Heb nooit problemen gehad met boeken en annuleren als ik iets anders vond, maar nu er problemen zijn geraken ze niet opgelost. Vind het jammer dat klanten zolang moeten wachten.

BOOKING.COM

Naar: Q. S.

25/08/2025

------------------------------------ Mindlere S. (CS Global) 25 aug 2025 14:07 CEST Your ref: Our ref: 4619.001.606 Dear testaankoop, Thank you for your message. We would like to inform you that the customer has initiated a dispute regarding the charge, and the process is still ongoing. At this time, until the chargeback results are available, we are unable to provide assistance to the customer. We trust this update provides the necessary information. Best regards, Mindlere S CS Senior Relations Specialist Booking.com Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [K1ZD50-RPP2M]

Q. S.

Naar: BOOKING.COM

25/08/2025

Beste, Op 18/08 kreeg ik een maand na mijn klacht dit antwoord van boocking Amsterdam mime-attachment.png Beste Queenie, Ik hoop dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt. Mijn excuses voor de vertraging in onze reactie met betrekking tot de door u aangehaalde zorgen. Ik heb een e-mail gestuurd met de benodigde informatie die we nodig hebben om dit probleem op te lossen. We betreuren het ten zeerste dat er ongemak is veroorzaakt door de onjuiste afschrijving op uw account, vooral omdat u niets heeft geboekt. Wees gerust, we werken actief aan het corrigeren van deze fout. Daarnaast wil ik uw Genius Level 1-status bij ons erkennen, wat getuigt van uw gewaardeerde relatie met ons bedrijf. We zijn dankbaar voor uw voortdurende vertrouwen en steun. Dank u voor uw geduld en begrip. Mocht u nog vragen hebben of extra hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, -- Diwoyna B. Booking.com Customer Service Team Booking.com Oosterdokskade 163 1011 DL Amsterdam Nederland Privacyverklaring Boekingen beheren Help Centre Klantenservice We laten je de wereld beleven Dus ga ik er vanuit dat er toegegeven is dat er iets fout gegaan is. Waarom duurt de communicatie vanuit Nederland, naar Engeland dan zo lang en moeten de mensen zolang wachten op een definitief antwoord, en dan nog een Engels antwoord voor een Belgische klant, gelukkig kan mijn zoon Engels.

BOOKING.COM

Naar: Q. S.

26/08/2025

------------------------------------ Mindlere S. (CS Global) 26 aug 2025 11:18 CEST Your ref: Our ref: 4619.001.606 Dear testaankoop, Thank you for your message. We regret to inform you that our position remains unchanged. As a dispute has been initiated by the customer and is currently ongoing, we are unable to offer further assistance to the customer at this time. We trust that this update provides the necessary information. Best regards, Mindlere S CS Senior Relations Specialist Booking.com Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [K1ZD50-RPP2M]

Q. S.

Naar: BOOKING.COM

10/09/2025

Neen, niet te vreden,het is nog altijd niet afgehandeld. Nog altijd niet afgesloten definitief. En weer in het Engels. Mvg

BOOKING.COM

Naar: Q. S.

12/09/2025

------------------------------------ Mindlere S. (CS Global) 12 sep 2025 14:09 CEST Your ref: Our ref: 4619.001.606 Dear testaankoop, We hope this email finds you well. Following consultation with the relevant department, we have confirmed that the guest has won their dispute. As a result, a refund will be issued to the guest. Please note that we are unable to verify the exact refund date, as this depends on the processing time of the guest’s Mastercard provider. Since the refund has been processed, we consider this case resolved and closed on our side. best regards, Mindlere S CS Senior Relations Specialist Booking.com Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [1R46Y5-K2Z9P]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform