Terug

Bongobon movie & popcorn filmtickets niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Bongo

25/11/2019

Na registratie van de bongobon movie & popcorn geen codes aangekregen, ook niet bij spam! Vind nergens op mijn bongoaccount iets om dit te melden. Bij verwijzing naar klantendienst kom ik steeds bij veel gestelde vragen terecht zonder met mijn klacht ergens bij Bongo terecht te kunnen.

Berichten (1)

Bongo

Naar: R. V.

27/11/2019

BesteZou de klant misschien gewoon met onze klantendienst kunnen contact opnemen?We zullen hem de codes zonder probleem opnieuw doormailen, maar daarvoor hebben we zijn Bongonummer en verificatie van zijn mailadres nodig.-----------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform