Beste Wij contacteren jullie in verband met deze klacht die werd doorgestuurd naar jullie advocaten. Ik heb naar deze klacht volgende mail verstuurd op 18/01/2023, maar wij ontvingen hierop geen antwoord: Wij hadden contact vanwege je reservatie bij een hotel,waarbij het hotel uiteindelijk de reservering heeft geannuleerd omdat hethelaas toch niet mogelijk was.Het hotel is verantwoordelijkvoor het doorgeven van de beschikbaarheden. Zij hadden deze data verkeerdopengezet. Aangezien zij nadien de reservering wilden annuleren binnen de annuleringsperiode,is dit in hun recht. Het kan zijn dat dit in het algemeen (met Booking.com) welmogelijk is bij dit hotel, maar binnen hun aanbod met deze Bongo,is dit niet mogelijk. Je gaf zelf al aandat het via Booking.com duurder uitkomt, wat dus ook de reden is dat ze het opdat moment niet kunnen aanbieden met Bongo.Binnen het Bongopakket is ergeen alternatief hotel in Rome op deze datum. We begrijpen dat een alternatiefbuiten Rome of een andere datum niet relevant zijn omdat de vluchten al geboektwerden. Volgens onder algemene voorwaarden gelden dezeregels: Smartbox kan de Begunstigde het volgende aanbieden: -Een alternatieve beschikbare datum op de oorspronkelijke geselecteerde plek-of een alternatieve belevenis van gelijke waarde op de oorspronkelijkgeselecteerde datum. Zoals vermeld, gezien het voor u geen oplossing isom op een andere locatie te logeren, stellen we een terugbetaling voor. De Bongo staat vanwege de annulering opnieuw open.Je kan deze ofwel behouden voor een nieuwe datum, ofwel deze uitzonderlijkterugbetaald krijgen. Je mag je keuze doorgeven per e-mail.Wij kunnen in dit geval enkel een terugbetaling van de bon aanbieden. Vriendelijke groeten Loranne Customer Service Agent, Bongo Om de privacy van de gebruiker en de informatie die aan de gebruiker overgedragen wordt te beschermen, voldoet Bongo aan de geldende wetgeving in verband met de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, verwijzen wij graag naar onze privacyverklaring voor gegevensbescherming.Smartbox Group Belgium" is een onderneming die onder eigen naam actief is, maar namens Smartbox Group Company L, een onderneming georganiseerd onder de gerechtelijke bevoegdheid van Ierland, geregistreerd onder het nummer 450 421 en met de hoofdzetel gelegen op Block B, Joyce's Court, Joyce's Walk, Talbot Street, Dublin 1, D01 C861, Ierland.ref:_00D20CDhl._5006M2E7Iha:refLoranne Customer Solutions AgentTel.: +32 (0)3 808 04 86info-belgie@smartbox-group.comKronenburgstraat 27 bus 202Antwerpen, Belgiumwww.bongo.be