Beste, Op vrijdag 15/3 om 13u45 nam ik telefonisch contact op met bongo om onze reservatie v geboekte overnachting van maandag 18/3 op 19/3 te annuleren wegens ziekte. Dit was blijkbaar te laat. Echter in de annulatie voorwaarden spreekt men over '72u' . De incheck van het geboekte hotel was pas mogelijk 18/3 om 14u. Mijn inziens dus net binnen de 72u. Bongo nam contact op met het hotel (aangezien ik de annulatie al niet meer zelf kon doen vanuit mijn log in, en liet per mail echter weten dat het hotel dit niet accepteerde? Resultaat: gehele gekregen kado bon van die overnachting zijn we kwijt. Bijkomstig hadden we de oorspronkelijke bon reeds moeten opwaarderen met 20€ aangezien onze gekozen bestemming plots niet meer mogelijk was met de oorspronkelijke bon, wel met de opgewaardeerde (in zelfde hotel dus). Ons kado heeft ons dus geld gekost en niets van leuke uitstap opgebracht. Een vergiftigd geschenk een bongobon zo blijkt. Uiterlijk annuleren 72u op voorhand zou mogelijk zijn volgens de annulatie voorwaarden van bongo, dus 71u45 is volgend ons perfect conform hun eigen (al strenge) voorwaarden!Alvast bedankt,Karen Steenackers