Beste, Ik kreeg de Bongobon met nummer 358087053 cadeau, zijnde twee overnachtingen met 2x ontbijt voor twee personen in januari 2020. In februari 2020 zijn er de eerst corona besmettingenop 11 maart 2020 is er een eerste harde lockdown - horeca en openbare samenleving gaan op slot.Het duurt nog tot juni 2022 voor er groen licht wordt gegeven om de samenleving langzaam met de nodige voorzorgsmaatregeningen terug tot het normale wordt geleid. Restaurants, hotels, … zijn lange tijd gesloten geweest. Helaas was het niet mogelijk om een boeking te doen bij de deelnemende hotels wegens de beperkingen die de overheid oplegde tijdens de corona.Er werd dan vermeld dat de geldigheid van de bon zou worden verlengd. Nu blijkt dat de bon toch vervallen is, nl. op 31/01/2022, nog in volle corona pandemie.Het lijkt mij meer dat logisch dat in geval van overmacht, wat hier het geval is, de bon automatisch verlengd zou worden met de periode van het niet toegankelijk zijn van de activiteiten waarvoor deze bon toegang tot geeft. Ik heb via jullie website de klantendienst proberen te bereiken. Daar kan enkel via chat contact worden genomen. Er werd geen antwoord gegeven op mijn vraag “ om de bon te verlengen wegens overmacht”, niet tegenstaande ik deze vraag verschillende malen heb gesteld. Gezien het niet inwisselbaar zijn van de Bongobon gedurende 2 jaar, vraag ik met aandrang een verlenging van de bon met deze periode of een terugbetaling op mijn rekening met nummer BE78 3900 69O9 6286 van de bon. Met beleefde groeten,Veronique Casters